Ζητείται Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης σε εταιρεία λιανεμπορίου στην Πάτρα.
Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης.
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση εισερχομένων & εξερχομένων τηλεφώνων
- Διαχείριση emails
- Διαχείριση συναντήσεων, εσωτερικών και εξωτερικών και προγράμματος αυτών
- Σύνταξη & αποστολή σημαντικών emails
- Σύνταξη & αρχιτεκτονική αναφορών, παρουσιάσεων κ.λπ
- Επικοινωνία εκ μέρους του CEO στους υπαλλήλους της εταιρίας
- Διαχείριση μικρών projects που θέλουν συντονισμό, επικοινωνία ή αφορούν θέματα γραφείων
- Διαχείριση της καθαριότητας και της τεχνικής υποστήριξης των κεντρικών γραφείων (μέσω εξωτερικών ή εσωτερικών συνεργατών)
- Ενδελεχές follow up (παρακολούθηση) σε καθημερινή βάση για όλα τα παραπάνω