Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

26/03/2024

Quality and Training Call Center Manager

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΑΕΙ)

Περιγραφή

Θέλεις να κάνεις το επόμενο βήμα ως Quality and Training Manager;

Διαθέτεις εμπειρία στην εκπαίδευση προωσπικού και θα ήθελες να εργαστείς σε μια από τις μεγαλύτερες Τράπεζες;

Τότε αυτή η θέση είναι για εσένα!

Η εταιρεία για την θέση Quality and Training Manager σου προσφέρει:

  • 5ημερη 8ωρη απασχόληση Δευτέρα με Παρασκευή
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον


Ως Quality and Training Manager οι αρμοδιότητες που θα αναλάβεις είναι:

  • H ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών ποιότητας και εκπαίδευσης για το τηλεφωνικό κέντρο.
  • Η αξιολογήσεων και ο έλεγχος της ποιότητα των υπηρεσιών των εκπροσώπων.
  • Η παροχή coaching για τη βελτίωση της απόδοσης του προσωπικού.
  • Η δημιουργία και παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Εαν Έχεις:Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ

  • Καλή γνώση την Αγγλικής Γλώσσας
  • Εξαιρετική γνώση MS OFFICE
  • Πιστοποίηση Εκπαιδευτή (Επιθυμητά)
  • Άριστη επαγγελματική συμπεριφορά
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες

Κάνε την αίτησή σου τώρα!
Για περισσότεες πληροφορίες μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα Recruiting στο 2103637585 -2103637822.