Η
ICAP Employment Solutions, μέλος του ομίλου
ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS, αναζητά για λογαριασμό της της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας του ομίλου
VODAFONE, στελέχη για τον ρόλο του
Call Center & Chat Agent, που θα εργάζονται στις εγκαταστάσεις της Vodafone.
Αρμοδιότητες θέσης:- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών (ανάλυση λογαριασμών, παράταση πληρωμών κτλ.)
- Διαχείριση αιτημάτων μέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης αλλά και εναλλακτικών καναλιών Social networking (Chat, Email & Facebook)
- Καταχώρηση δεδομένων εντός της CRM πλατφόρμας