Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

12/02/2021

Senior Accountant – Υπεύθυνος Λογιστηρίου

Λογιστήριο - Οικονομική Διεύθυνση

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Η Career In Progress είναι μια εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους τομείς της Διαχείρισης Σταδιοδρομίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Στελέχωσης Θέσεων Εργασίας.

Για λογαριασμό Συνεργάτη της, Φορέα Πιστοποίησης Γνώσεων & Δεξιοτήτων, η Career In Progress ζητά να καλύψει για την περιοχή της Αθήνας:

Senior Accountant – Υπεύθυνο Λογιστηρίου

Ο/Η κατάλληλος υποψήφιος/υποψήφια θα αναλάβει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Συντονισμό Λογιστηρίου και επίβλεψη του Βοηθών Λογιστή
  • Έκδοση, παραλαβή, μέριμνα καταχώρησης στο Πρόγραμμα Εμπορικής Διαχείρισης των παραστατικών εσόδων, εξόδων και σχετικών ταμειακών κινήσεων (κατά περίπτωση) (ERP SoftOne)
  • Τήρηση Ταμείου εταιρείας (τράπεζες – μετρητά), διαμόρφωση cash flow (ανάλυση ρευστότητας)
  • Τήρηση Καρτελών Πελατών – Προμηθευτών (Απαιτήσεις – Οφειλές)
  • Σύνταξη μηνιαίων reporting προς τη διοίκηση
  • Συνεργασία με τις συναλλασσόμενες τράπεζες για υποθέσεις της εταιρείας (πχ έκδοση εγγυητικών επιστολών)
  • Συμμετοχή στη διαδικασία κατάρτισης & παρακολούθησης του προϋπολογισμού και σύνταξης οικονομικού απολογισμού της εταιρείας.
  • Καταχώρηση και παρακολούθηση δεδομένων στο Πρόγραμμα Εμπορικής Διαχείρισης, έκδοση Εκτυπωτικών παρακολούθησης των έργων.
  • Συμμετοχή στη διαδικασία σύνταξης και σύναψης συμβάσεων μεταξύ της εταιρείας και όλων των συναλλασσόμενων με αυτήν.
  • Συνεργασία με εξωτερικό συνεργάτη για θέματα Ελέγχου
  • Μέριμνα για την διεκπεραίωση όλων των υποχρεώσεων της εταιρείας προς την εφορία, τα ασφαλιστικά ταμεία και λοιπούς φορείς, σε συνεργασία με εξωτερικό συνεργάτη – λογιστικό γραφείο.
  • Μέριμνα για τη διεκπεραίωση συνεργασιών με άλλους φορείς του Δημοσίου για θέματα που αφορούν τη λειτουργία της επιχείρησης, τους εταίρους, τους εργαζόμενους και τους εξωτερικούς συνεργάτες.
  • Μέριμνα για την τήρηση και επικαιροποίηση των νομιμοποιητικών εγγράφων λειτουργίας της εταιρείας (π.χ. καταστατικά έγγραφα, ασφαλιστική – φορολογική ενημερότητα, Πιστοποιητικά, Βεβαίωση ΓΕΜΗ, συνδρομή σε ΕΕΑ κλπ.) καθώς και για την διεκπεραίωση εργασιών για τυχόν τροποποιήσεις στο Καταστατικό της εταιρείας.
  • Συμμετοχή στις δραστηριότητες σύνταξης προϋπολογισμών, συντονισμού – παρακολούθησης οικονομικού αντικειμένου και οικονομικού απολογισμού

Απαραίτητα Προσόντα

Αναζητούμε έναν/μια Επαγγελματία με υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και:
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Λογιστικής ή Οικονομικής κατεύθυνσης
  • Γνώσεις λογιστικής και οικονομικής διαχείρισης, διοικητικών και οργανωτικών διαδικασιών
  • Εμπειρία σε θέματα οικονομικής / ταμειακής διαχείρισης επιχείρησης (πχ. διαχείριση λογαριασμών πελατών - προμηθευτών, εκτέλεση εισπράξεων και πληρωμών, έκδοση παραστατικών, τήρηση αρχείου λογιστηρίου, σύνταξη συμβάσεων)
  • Αποδεδειγμένες γνώσεις των σχετικών εργαλείων πληροφορικής καθώς και της Φορολογικής Νομοθεσίας
  • Καλή γνώση αγγλικών (τουλάχιστον επιπέδου B2) με δυνατότητα διαχείρισης επαγγελματικής αλληλογραφίας
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ με έμφαση στο word και στα υπολογιστικά φύλλα (excel)
Προφίλ Υποψηφίου:
  • Απαραίτητη εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών σε αντίστοιχη θέση, με έμφαση σε θέματα οικονομικής / λογιστικής διαχείρισης καθώς και στον Συντονισμό Οργανωμένου Λογιστηρίου
  • Εμπειρία στο χειρισμό Προγράμματος / Προγραμμάτων Εμπορικής Διαχείρισης (ERP SoftOne)
  • Ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση σε μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου