Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

10/08/2017

Complaints & Disputes Back Officer (Κωδ. θέσης: S-722/ 74119)

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2008, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά δυο (2) άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων:

 

Complaints & Disputes Back Officer (Κωδ. θέσης: S-722/ 74119)

 

Περιγραφή Θέσης

·      Επικοινωνία με τους πελάτες προκειμένου να επιβεβαιωθεί η παραλαβή του αιτήματος

·      Συλλογή πληροφοριών, σύνθεση ιστορικού και επικοινωνία με τον πελάτη (προφορικά/γραπτά) για την επίλυση παραπόνων/καταγγελιών

·      Ανάδειξη προβλημάτων για την πιο άμεση αντιμετώπιση αυτών από την εταιρεία

·      Reporting

·      Kαταχώρηση πιστώσεων όταν προκύπτει από τη διαχείριση παραπόνου/καταγγελίας

·      Ολοκλήρωση της διαχείριση του παραπόνου και της καταγγελίας, εντός προκαθορισμένου/συμφωνημένου στόχου

·      Διαχείριση αιτημάτων φορητότητας ή αποσύνδεσης πελατών

·      Διακράτηση του υφιστάμενου πελατολογίου με στόχο τη διατήρηση και ανάπτυξή του

·      Εξυπηρέτηση και ενημέρωση υφιστάμενου πελατολογίου με στόχο την ανανέωση συμβολαίων

 

Απαραίτητα Προσόντα

Προφίλ Υποψηφίου

·      Πτυχίο ΙΕΚ / ΤΕΙ / ΑΕΙ ή Απολυτήριο Λυκείου

·      Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση επιθυμητή

·      Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

·      Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office

·      Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές & διαπραγματευτικές δεξιότητες

·      Επιθυμητή γνώση συστημάτων Siebel 7.8

Παροχές

Παροχές Εταιρίας

·      Πλήρες πακέτο σταθερών αποδοχών

·      Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης στον όμιλο