Αρμοδιότητα του Call center Agent είναι η επικοινωνία με νέους πελάτες με σκοπό την προώθηση - πώληση ψηφιακών προϊόντων αποκλειστικά για επιχειρήσεις .Πιο συγκεκριμένα παρέχουμε cloud εφαρμογές, σύγχρονες ιστοσελίδες και e-shops καθώς και καινοτόμες λύσεις για την εμπορική και λογιστική διαχείριση των επιχειρήσεων.
Επιθυμητή εμπειρία στις πωλήσεις, για διαχείριση leads και επικοινωνία με εταιρικούς πελάτες με στόχο την ανάπτυξη του πελατολογίου μας.
θα εκτιμηθεί η προϋπηρεσία σε προώθηση αντίστοιχων προϊόντων σε επιχειρήσεις.
H θέση αφορά 8ωρη ΜΟΝΙΜΗ πενθήμερη ΠΡΩΙΝΗ απασχόληση (Δευτέρα-Παρασκευή).