Πρωτοπορώντας τα τελευταία 45 χρόνια, ο Όμιλος Mitsis είναι η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την πελατοκεντρική του φιλοσοφία, την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα.
Με 21 ξενοδοχεία, 6.466 δωμάτια και 5.000 εργαζόμενους σε Αθήνα, Κρήτη, Καμένα Βούρλα, Κω, Ρόδο και Σαντορίνη, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλούσιο μείγμα φιλοξενίας με εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία και ένα ευρύ φάσμα επιλογών και εμπειριών στους πελάτες του.
Μέσα από ένα οικογενειακό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας μεταμορφώνουμε κάθε επισκέπτη μας σε επίτιμο φιλοξενούμενο, προσφέροντας αξέχαστες αναμνήσεις ζωής!
Ο Όμιλος Mitsis προσφέρει νέες θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία του στην Κω:
Εκπρόσωπος αεροδρομίου / Air Representative - KOS
Περιοχή: Κως
Τύπος Απασχόλησης: Εποχιακή/Πλήρης
Ref: HO/ AIREPR,K
Σκοπός:Ως εκπρόσωπος αεροδρομίου, θα είστε το πρώτο σημείο επαφής για τους επισκέπτες που φτάνουν στο αεροδρόμιο. Θα έχετε την ευκαιρία να βρίσκεστε στο αποκλειστικό μας περίπτερο στο χώρο αφίξεων και ο πρωταρχικός σας ρόλος είναι να καλωσορίζετε τους επισκέπτες, να τους παρέχετε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη διαμονή τους και να τους παρέχετε βοήθεια σε οποιεσδήποτε αρχικές απορίες ή πληροφορίες. Αυτή η θέση απαιτεί ένα συνδυασμό εξαιρετικών δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών, φιλόξενης συμπεριφοράς και ικανότητας αποτελεσματικής επίλυσης προβλημάτων για να εξασφαλίσουμε ένα ομαλό και ευχάριστο ξεκίνημα στην εμπειρία των επισκεπτών μας.
Αρμοδιότητες:- Υποδοχή των πελατών κατά την άφιξή τους σύμφωνα με τη φιλοξενία και τα πρότυπα του Ομίλου Mitsis.
- Παροχής πληροφοριών σχετικά με τις ανέσεις, τις υπηρεσίες και την περιοχή του ξενοδοχείου.
- Εξυπηρέτηση των φιλοξενούμενων σχετικά με τη μεταφορά τους στο ξενοδοχείο.
- Επίλυση θεμάτων και πληροφοριών που μπορεί να έχουν οι επισκέπτες κατά την άφιξη.
- Οργάνωση και συντονισμού της μεταφοράς των επισκεπτών, με την υποδοχή του εκάστοτε ξενοδοχείου και τους υπεύθυνους για τις μεταφορές, με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση των επισκεπτών.
- Διαχείριση της οργάνωσης και εμφάνισης του περιπτέρου σύμφωνα με τα πρότυπα του Mitsis Group.
- Συλλογή και αναφοράς των σχολίων των πελατών, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των επισκεπτών μας.
- Συνεχής ενημέρωση σχετικά με όλες τις αλλαγές των πτήσεων, τις καθυστερήσεις και τυχόν αλλαγές που επηρεάζουν τις αφίξεις των επισκεπτών.