Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

26/03/2024

Γραμματεία Διοίκησης / Personal Assistant to CEO

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Από εταιρεία στην Θεσσαλονίκη με έδρα ανατολικά ζητείται Γραμματεία Διοίκησης / Personal Assistant για τον Δ. Σύμβουλο.

Περιγραφή κυρίων εργασιών:
  • Διαχείριση του ημερολογίου, των συναντήσεων και των επαγγελματικών ταξιδίων του C.E.O (αεροπορικά εισιτήρια, κρατήσεις, διαμονή κλπ)
  • Λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ του C.E.O, των στελεχών, των πελατών και των εξωτερικών συνεργατών
  • Οργανώνει συναντήσεις και meetigs καθώς και συμμετέχει σε εταιρικά events της εταιρείας
  • Marketing & Public Relations της εταιρείας
  • Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από στελέχη
  • Ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες της εταιρείας
  • Επικοινωνία με φορείς εκτός εταιρίας για οργάνωση/ διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων
  • Δημιουργία και επεξεργασία αναφορών (reports, memos) προς τη Γενική Διεύθυνση

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ως Pesonal/Executive Assistant
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (Ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint)
  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στην Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί
  • Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικό & γραπτό λόγο)
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική & γραπτή επικοινωνία)
  • Πολύ καλές διοικητικές και οργανωτικές δεξιότητες, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείρισης χρόνου με ιεράρχηση προτεραιοτήτων
  • Διακριτικότητα και εμπιστευτικότητα

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
  • Κινητό τηλέφωνο, εταιρική γραμμή
  • Υγιές και φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης
  • Ιδιωτική ασφάλεια-ιατροφαρμακευτική