Η αγγελία εργασίας έχει λήξει
Περιγραφή
Από εταιρεία στην
Θεσσαλονίκη με έδρα ανατολικά ζητείται
Γραμματεία Διοίκησης / Personal Assistant για τον Δ. Σύμβουλο.
Περιγραφή κυρίων εργασιών:- Διαχείριση του ημερολογίου, των συναντήσεων και των επαγγελματικών ταξιδίων του C.E.O (αεροπορικά εισιτήρια, κρατήσεις, διαμονή κλπ)
- Λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ του C.E.O, των στελεχών, των πελατών και των εξωτερικών συνεργατών
- Οργανώνει συναντήσεις και meetigs καθώς και συμμετέχει σε εταιρικά events της εταιρείας
- Marketing & Public Relations της εταιρείας
- Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από στελέχη
- Ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες της εταιρείας
- Επικοινωνία με φορείς εκτός εταιρίας για οργάνωση/ διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων
- Δημιουργία και επεξεργασία αναφορών (reports, memos) προς τη Γενική Διεύθυνση
Απαραίτητα Προσόντα
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ως Pesonal/Executive Assistant
- Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (Ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint)
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στην Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί
- Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικό & γραπτό λόγο)
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική & γραπτή επικοινωνία)
- Πολύ καλές διοικητικές και οργανωτικές δεξιότητες, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείρισης χρόνου με ιεράρχηση προτεραιοτήτων
- Διακριτικότητα και εμπιστευτικότητα
Παροχές
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
- Κινητό τηλέφωνο, εταιρική γραμμή
- Υγιές και φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Συνεχής εκπαίδευση
- Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης
- Ιδιωτική ασφάλεια-ιατροφαρμακευτική