Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Payroll Administrator
Περιγραφή θέσης:
• Διαχείριση και εκτέλεση της μηνιαίας μισθοδοσίας για όλο το προσωπικό.
• Καταχώρηση προσλήψεων, αποχωρήσεων, αδειών και λοιπών μεταβολών στο σύστημα.
• Υπολογισμός εισφορών, φόρων και κρατήσεων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
• Προετοιμασία και υποβολή δηλώσεων σε Εργάνη, ΑΑΔΕ και ΕΦΚΑ.
• Διαχείριση bonus, επιδομάτων και λοιπών παροχών.
• Συνεργασία με το Λογιστήριο για τη συμφωνία μισθοδοσίας.
• Παροχή υποστήριξης στους εργαζομένους για θέματα αποδοχών, αδειών και παροχών.