Το κατάστημα ΧΑΜΑΜ ΕΠΕ αναζητά Υπάλληλο για την διαχείριση του eshop του.
Εάν θέλεις να μπεις και εσύ στην ομάδα μας, έχεις όρεξη και ενθουσιασμό για εργασία και θέλεις μια μακρόχρονη και σταθερή δουλειά σε μια εταιρεία που σέβεται και ανταμείβει το προσωπικό της, τότε θα χαρούμε να λάβουμε το βιογραφικό σου για τον ρόλο: EShop Assistant
Τα κύρια καθήκοντα του ρόλου περιλαμβάνουν:
- Διεκπεραίωση και διαχείριση ηλεκτρονικών παραγγελιών (συσκευασία, τιμολόγηση κλπ.)
- Επικοινωνία με τις εταιρίες courier για τη διεκπεραίωση των αποστολών
- Εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικά και μέσω mail
- Διαχείριση αλλαγών/επιστροφών
- Έλεγχος και παραλαβή προϊόντων
- Συντονισμός και επικοινωνία με τα καταστήματα, σχετικά με τη διαδικασία και την ολοκλήρωση των ηλεκτρονικών παραγγελιών
- Καταχώρηση επεξεργασία και κατηγοριοποίηση προϊόντων στο eshop
- Διαχείριση και έλεγχος αποθήκης
- Έκδοση παραστατικών (ERP Softone)