Η εταιρεία μας, μια κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της πληροφορικής, αναζητά έναν δυναμικό και εξειδικευμένο επαγγελματία για τη διαχείριση αιτημάτων πελατών.
Αν είσαι προσανατολισμένος στην εξυπηρέτηση πελατών και έχεις εμπειρία στη διαχείριση αιτημάτων σχετικά με την τεχνολογία, τότε θέλουμε να σε γνωρίσουμε.
Καθήκοντα:
- Καταχώρηση και διαχείριση αιτημάτων τεχνικής υποστήριξης στο CRM σύστημα
- Επικοινωνία με τους πελάτες για τη συλλογή πληροφοριών και την αντιμετώπιση των προβλημάτων
- Προτεινόμενες λύσεις για βελτίωση της υποδομής πληροφορικής και την αύξηση της αποτελεσματικότητας / εκπόνηση προσφορών
- Ανταπόκριση σε ερωτήσεις πελατών σχετικά με τα χαρακτηριστικά, τις προδιαγραφές και την τιμολόγηση των προϊόντων