Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
1/4/2024

Υπάλληλος Υποδοχής - Reception

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΨΥΡΡΗ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Η εταιρία Polis Hammam-Polis Loutron αναζητά Υπάλληλο υποδοχής για τα υποκατάστημα της στο κέντρο της Αθήνας, Αυλητών 6-8 περιοχή Ψυρρή και κέντρο Πειραιά, Φίλωνος 43.

Θέση πλήρους πενθήμερης απασχόλησης 40 ωρών.
(κυλιόμενο ωράριο εργασίας, αποτελούμενο από ημέρες πρωινής βάρδιας και ημέρες απογευματινής βάρδιας).

Αρμοδιότητες:
  • Παροχή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών και παροχή εξυπηρέτησης πελατών στο κατάστημα.
  • Διαχείριση ραντεβού.
  • Διαχείριση ταμείου.
  • Διαχείριση των λειτουργιών της επιχείρησης
  • Τακτοποίηση των περιοχών εργασίας..
  • Σωστή χρήση των διαδικασιών.
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Επίτευξη στόχων.
  • Συνεργασία και επικοινωνία με τη διοίκηση και τον/την υπεύθυνο/η καταστήματος
  • Επίβλεψη των καθημερινών λειτουργιών της επιχείρησης

Απαραίτητα Προσόντα

Προφίλ:

  • Απόφοιτη/ος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
  • Γνώση Αγγλικής Γλώσσας (άριστη χρήση γραπτού και προφορικού λόγου).
  • Συνέπεια, ευγένεια, ομαδικό πνεύμα.
  • Επαγγελματική εμφάνιση.
  • Άριστη χρήση γραπτού και προφορικού λόγου
  • Άριστο επίπεδο χρήσης MS Office
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άντρες

Παροχές

Η εταιρία προσφέρει :

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Ασφαλιστική κάλυψη.
  • Προοπτικές εξέλιξης.
  • Σταθερό, φιλικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
  • Διαρκής εκπαίδευση σε μια από τις πιο σύγχρονες και εξελισσόμενες επιχειρήσεις.



Αν ενδιαφέρεστε να αξιοποιήσετε τα ταλέντα σας και να αναπτύξετε τις ικανότητές σας, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας συνοδευόμενο με φωτογραφία σας.

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.