Ζητείται Administrative Assistant από εταιρεία πληροφορικής με έδρα στο Μαρούσι.
Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης.
Καθήκοντα:
- Διοικητική και διαχειριστική υποστήριξη, προκειμένου να βελτιστοποιούνται οι διαδικασίες ροής εργασιών στο γραφείο.
- Υποστήριξη συναδέλφων και στελεχών σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό και τη διανομή πληροφοριών.
- Σημείο αναφοράς για όλα τα ερωτήματα, αιτήματα ή ζητήματα ως αναπόσπαστο μέρος του εργατικού δυναμικού της εταιρείας.
Αρμοδιότητες:
Ο/Η υποψήφιος-α θα:
- Απαντά σε τηλεφωνήματα και τα ανακατευθύνει όταν είναι απαραίτητο
- Διαχειρίζεται το ημερήσιο/εβδομαδιαίο/μηνιαίο πρόγραμμα και οργανώνει νέες συναντήσεις και ραντεβού
- Ετοιμάζει και διανέμει την αλληλογραφία, τα υπομνήματα και τις φόρμες
- Αρχειοθετεί και ενημερώνει τα στοιχεία επικοινωνίας των εργαζομένων, των πελατών, των προμηθευτών και των εξωτερικών συνεργατών
- Υποστηρίζει και διευκολύνει την ολοκλήρωση των τακτικών εκθέσεων
- Αναπτύσσει και διατηρεί ένα σύστημα αρχειοθέτησης
- Ελέγχει συχνά τα αναλώσιμα γραφείου και πραγματοποιεί τις κατάλληλες παραγγελίες καθώς και τις προμήθειες σε απαραίτητα για τη λειτουργία του γραφείου
- Κανονίζει τα ταξίδια
- Καταγράφει τα έξοδα και υποβάλει αναφορές
- Αναλαμβάνει περιστασιακά καθήκοντα υπαλλήλου υποδοχής
- Αναλαμβάνει την προετοιμασία φακέλων διαγωνισμών/συλλογή εγγράφων/επικοινωνία με συνεργαζόμενες εταιρείες