Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

21/12/2020

Προϊστάμενος/η Υποδοχής (Front Office Manager)

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΚΕΡΚΥΡΑ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Ξενοδοχείο στα Μωραίτικα της Κέρκυρας 3 στέρων plus - 960 δωματίων, ζητά Προϊστάμενο/η Υποδοχής (Front Office Manager).

Καθήκοντα 

  • Άμεση επικοινωνία με τους πελάτες, φροντίδα για την μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των αναγκών τους , προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων -παραπόνων τους που σχετίζονται με τον τομέα ευθύνης του τμήματoς . Επιπλέον να γίνεται δέκτης αλλά και να μπορεί να λύσει τυχόν προβλήματα σχετικά με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου, σε συνεργασία με την διεύθυνση και με τους υπόλοιπους προϊσταμένους των τμημάτων 
  • Allocation - "κατανομή" – δωματίων, να ελέγχει τους σωστούς τύπους δωματίων , να ακολουθεί το υφιστάμενο πλάνο δωματίων , να προβαίνει στις σωστές επιλογές δωματίων βάσει των κρατήσεων – αφίξεων – αναχωρήσεων καθώς και στις ιδιαίτερες προτιμήσεις των πελατών
  • Διοίκηση και υποστήριξη της λειτουργίας του τμήματος υποδοχής (front office): front desk & γραμματεία, ταμείο υποδοχής, κρατήσεις, πωλήσεις και τηλεφωνικό κέντρο
  • Οργάνωση, εκπαίδευση, επίβλεψη, καθοδήγηση , έλεγχο και αξιολόγηση του προσωπικού υποδοχής
  • Σύνταξη του εβδομαδιαίου πλάνου εργασίας προσωπικού του τμήματός
  • Εκπαίδευση του προσωπικού για τη γνώση και την τήρηση των κανόνων ασφάλειας που ισχύουν στα δωμάτια των πελατών καθώς και σε ολόκληρο το ξενοδοχείο (πίνακας πυρασφάλειας, κ.λ.π.)
  • Έλεγχος δωματίων και κίνησης ημέρας που αφορούν τις αφίξεις, τις αλλαγές καθώς και τις αναχωρήσεις των πελατών
  • Παρακολούθηση και έλεγχος της κίνησης πρακτορείων (allotment) και της προβλεπόμενης κίνησης του ξενοδοχείου από τα πρακτορεία / γραφεία
  • Παρακολούθηση και έλεγχος κρατήσεων και αλληλογραφίας με τους πελάτες του ξενοδοχείου
  • Ενημέρωση και πλήρης ξενάγηση των ξεναγών και των ανθρώπων των πρακτορείων που συνεργάζονται με το ξενοδοχείο (INFO groups) 
  • Συμμετοχή στις διάφορες εκδηλώσεις που διοργανώνει η διεύθυνση και που αποσκοπούν στην καλύτερη προσέγγισή της με τους πελάτες του ξενοδοχείου ( manager cocktail, κ.λ.π.)
  • Μέριμνα για την παροχή πρώτων βοηθειών στους πελάτες που αντιμετωπίζουν κάποιο έκτακτο πρόβλημα υγείας και φροντίδα για την δυνατότητα άμεσης μεταφοράς αυτών σε κατάλληλο νοσηλευτικό ίδρυμα

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος/η Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων (ΤΕΙ)
  • Δοικητικές ικανότητες (οργάνωση – αποφασιστικότητα – μεθοδικότητα). Να μπορεί να εκπαιδεύει, να καθοδηγεί, να συντονίζει, να παρακινεί και να ελέγχει τους συνεργάτες , να έχει καλές οικονομικές γνώσεις σχετικά με την λειτουργία των τμημάτων των οποίων προΐσταται
  • Να έχει άριστες γνώσεις χρήσης ξενοδοχειακών προγραμμάτων (Epitome, Fidelio κλπ ) καθώς επίσης καλές γνώσεις επεξεργασίας στοιχείων σε ηλεκτρονικό υπολογιστή (, word , excel κ.λ.π.) .
  • Να έχει πολύ καλές γνώσεις τουλάχιστον, των δύο πιο απαραίτητων ξένων γλωσσών που χρησιμοποιούνται στην εταιρεία, δηλ. Γαλλικά & Αγγλικά
  • Να έχει εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση 4-5* ξενοδοχείου τουλάχιστον τέσσερα (4) χρόνια ώστε να έχει αποκτήσει τις κατάλληλες γνώσεις όλων των λειτουργιών και αντικειμένων της υποδοχής
  • Απαραίτητο το φιλόξενο πνεύμα, δυναμική προσωπικότητα, μνήμη και παρατηρητικότητα , να έχει ψυχραιμία , υπομονή και την ικανότητα της εύκολης προσέγγισης με τους πελάτες καθώς και της εξεύρεσης άμεσων λύσεων σε τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται