Πρωτοπορώντας τα τελευταία 45 χρόνια,
ο Όμιλος Mitsis είναι η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την
πελατοκεντρική του φιλοσοφία, την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα.
Με 21 ξενοδοχεία, 6.466 δωμάτια και 5.000 εργαζόμενους σε Αθήνα, Κρήτη, Καμένα Βούρλα, Κω, Ρόδο και Σαντορίνη, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλούσιο μείγμα φιλοξενίας με εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία και ένα ευρύ φάσμα επιλογών και εμπειριών στους πελάτες του.
Μέσα από ένα οικογενειακό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας μεταμορφώνουμε κάθε επισκέπτη μας σε επίτιμο φιλοξενούμενο, προσφέροντας αξέχαστες αναμνήσεις ζωής!Ο Όμιλος Mitsis προσφέρει νέες θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία του:
Εκπρόσωπος αεροδρομίου / Air Representative - RHODESΠεριοχή:
ΡόδοςΤύπος Απασχόλησης: Εποχιακή/Πλήρης
Ref: HO/ AIREPR
Σκοπός:Ως εκπρόσωπος αεροδρομίου, θα είστε το πρώτο σημείο επαφής για τους επισκέπτες που φτάνουν στο αεροδρόμιο. Θα έχετε την ευκαιρία να βρίσκεστε στο αποκλειστικό μας περίπτερο στο χώρο αφίξεων και ο πρωταρχικός σας ρόλος είναι να καλωσορίζετε τους επισκέπτες, να τους παρέχετε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη διαμονή τους και να τους παρέχετε βοήθεια σε οποιεσδήποτε αρχικές απορίες ή πληροφορίες.
Αρμοδιότητες:- Υποδέχεστε τους πελάτες κατά την άφιξή τους σύμφωνα με τη φιλοξενία και τα πρότυπα του Mitsis Group.
- Παρέχετε πληροφορίες σχετικά με τις ανέσεις, τις υπηρεσίες και την περιοχή του ξενοδοχείου.
- Εξυπηρετείτε τους φιλοξενούμενους σχετικά με τη μεταφορά τους στο ξενοδοχείο.
- Επιλύετε θέματα που μπορεί να έχουν οι επισκέπτες κατά την άφιξη.
- Οργανώνετε και συντονίζετε τη μεταφορά των επισκεπτών, με την υποδοχή του εκάστοτε ξενοδοχείου και τους υπεύθυνους για τις μεταφορές, με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση των επισκεπτών.
- Οργανώνετε την εμφάνιση του περιπτέρου σύμφωνα με τα πρότυπα του Mitsis Group.
- Συλλέγετε και αναφέρετε τα σχόλια των πελατών, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών προς τους επισκέπτες μας.
- Ενημερώνεστε συνεχώς σχετικά με όλες τις αλλαγές των πτήσεων, τις καθυστερήσεις και τυχόν αλλαγές που επηρεάζουν τις αφίξεις των επισκεπτών.