Το ξενοδοχείο μας στη Σίφνο αναζητά Head of Hotel Operations που θα ηγηθεί της ομάδας μας και θα εξασφαλίσει υψηλού επιπέδου εμπειρία φιλοξενίας. Η θέση αυτή απαιτεί hands-on mindset, άριστες οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα να εμπνέεις και να καθοδηγείς την ομάδα σου ώστε κάθε επισκέπτης να νιώθει την ελληνική εμπειρία και φιλοξενία.
Βασικές Αρμοδιότητες
- Εποπτεία και συντονισμός καθημερινής λειτουργίας όλων των τμημάτων του Ξενοδοχείου.
- Διαχείριση & Έλεγχος check-in / check-out, κρατήσεων και τιμολόγησης.
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση επισκεπτών με premium service approach.
- Coaching & training ομάδας Front Office, Housekeeping με έμφαση σε service excellence.
- Διατμηματική συνεργασία για seamless operations.
- Άμεση διαχείριση παραπόνων & αποτελεσματική επίλυση θεμάτων.
- Reporting στους ιδιοκτήτες του Ξενοδοχείου
- Συντονισμός και επίβλεψη της καθημερινής λειτουργίας όλων των τμημάτων του ξενοδοχείου
- Δημιουργία θετικών σχέσεων και επικοινωνίας με το προσωπικό
- Διασφαλίζει την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και φιλοξενίας στους καλεσμένους
- Παρακολούθηση και διασφάλιση πως οι υπηρεσίες που έχουν ζητηθεί παρέχονται σύμφωνα με τις επιθυμίες του πελάτη
- Χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα μέσα για την συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών, του προσωπικού και του καταλύματος
- Συνεχής έλεγχος και διασφάλιση πως τα δωμάτια, οι κοινόχρηστοι χώροι και οι χώροι εργασίας του ξενοδοχείου παραμένουν καθαροί και λειτουργούν σύμφωνα με τα πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας
- Αισθητή και ηγετική παρουσία σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου
- Έγκαιρη ανταπόκριση σε παράπονα πελατών και διασφάλιση της επίλυσης τους
- Εργάζεται με ευελιξία και επαγγελματισμό