Εταιρία πληροφορικής στο Ελληνικό αναζητά έναν δυναμικό και προσανατολισμένο στην εξυπηρέτηση πελατών Τεχνικό Η/Υ για να ενισχύσει την ομάδα τεχνικής υποστήριξης. Ως βασικό σημείο επαφής για τεχνικά ζητήματα, θα σας ανατεθεί η άμεση επίλυση προβλημάτων των χρηστών μας στον χώρο τους (on-site).
Κύριες αρμοδιότητες:
- Υποστήριξη Χρηστών (1st Level): Παροχή βοήθειας και επίλυση τεχνικών προβλημάτων σε πραγματικό χρόνο (on-site) για τους τελικούς χρήστες.
Επίλυση Προβλημάτων Hardware:
- Διάγνωση και επιδιόρθωση βλαβών σε επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές (Η/Υ).
- Αντιμετώπιση προβλημάτων σε εκτυπωτές και φωτοτυπικά.
- Επίλυση Προβλημάτων Software & Λειτουργικών Συστημάτων:
- Υποστήριξη σε λειτουργικά συστήματα Windows, Android και iOS.
- Αντιμετώπιση προβλημάτων σύνδεσης σε δίκτυα (LAN/Wi-Fi).
- Ρύθμιση και αντιμετώπιση προβλημάτων σε email clients (π.χ. Outlook).
- Εγκατάσταση, ρύθμιση και υποστήριξη εφαρμογών και λογισμικού καθημερινής χρήσης.
Δικτυακές Εγκαταστάσεις & Υποδομή:
- Εγκατάσταση και δρομολόγηση δομημένης καλωδίωσης.
- Τοποθέτηση και οργάνωση εξοπλισμού σε rack.
- Διαμόρφωση και εγκατάσταση καναλιών.