Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

2/4/2024

Βοηθός Λογιστή

Λογιστήριο - Οικονομική Διεύθυνση

Πόλη ΑΧΑΡΝΕΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Η εταιρία μας, κορυφαίος προμηθευτής οικιακών συσκευών στον χώρο της χονδρικής πώλησης, αναζητά έναν έμπειρο Βοηθό Λογιστή για να ενισχύσει το δυναμικό της ομάδας μας.

Ψάχνουμε στέλεχος με εμπειρία και διάθεση για προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη. Θέλουμε ομαδική διάθεση και προσήλωση στην ορθή τήρηση των λογιστικών υποχρεώσεων της εταιρείας.

Ποιοι είμαστε

Η ΛΩΖΟΣ Α.Ε. είναι ο αντιπρόσωπος των εταιριών PHILCO, ATLANTIC και PURE στην Ελλάδα και μια από τις μακροβιότερες εταιρίες στο χώρο των οικιακών συσκευών. Συνεργαζόμαστε με όλες τις μεγάλες εταιρίες του κλάδου (DIXONS, MEDIA MARKT, ELECTRONET, EXPERT, EURONICS) και με πολλά ανεξάρτητα καταστήματα οικιακών συσκευών. Στη γκάμα των προϊόντων μας συγκαταλέγονται αφυγραντές, θερμαντικά, καθαριστές αέρα, πλυντήρια, ψυγεία, καταψύκτες, κουζίνες και γενικά οικιακές συσκευές. Παράλληλα, διαθέτουμε τη Serviceworld, ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα τεχνικής υποστήριξης οικιακών συσκευών στην Ελλάδα.

Στόχος μας να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη, παρέχοντας ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές με την καλύτερη εξυπηρέτηση της αγοράς.

Ρόλος:

  • Ο υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για την ορθή καταχώρηση και αρχειοθέτηση λογιστικών εγγράφων
  • Θα συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία μισθοδοσίας και θα υποστηρίζει την κοστολόγηση εισαγωγών
  • Θα διαχειρίζεται τις δηλώσεις ΦΠΑ και ΦΜΥ, εξασφαλίζοντας την ακρίβεια και την ενημερότητα των δεδομένων

Περιγραφή θέσης:

  • Καταχώρηση εγγραφών λογιστικής (δαπάνες, αγορές, ταμείο, κοστόλογηση εισαγωγών, τράπεζες κλπ)
  • Διαχείριση και παρακολούθηση αρχείου ταμειακών ροών (cash flow)
  • Παρακολούθηση τήρησης ετήσιου προϋπολογισμού
  • Διαχείριση πελατών-προμηθευτών (συμφωνία καρτελών , πληρωμές)
  • Συμφωνία ταμείου
  • Επικοινωνία με τις τράπεζες (επιταγές, δάνεια, πληρωμές φόρων κλπ)
  • Βασικά θέματα διαχείρισης μισθοδοσίας
  • Χρήση MyDATA.
  • Διεξαγωγή ελέγχων ορθότητας παραστατικών
  • Γνώση συστήματος εισαγωγών (άνοιγμα LC,φορτωτικά έγγραφα, επικοινωνία με προμηθευτές)
  • Έκδοση τιμολογίων
  • Υποβολή ΦΠΑ, vies, intastat και καλός χειρισμός εφαρμογών taxis

Απαραίτητα Προσόντα

Απαιτήσεις:

  • Προϋπηρεσία 3-5 έτη σε λογιστική θέση
  • Εμπειρία στη χρήση του MyDATA
  • Γνώση δηλώσεων ΦΠΑ και ΦΜΥ
  • Εμπειρία σε εργατικά θέματα, μισθοδοσία και κοστολόγηση εισαγωγών
  • Υπεύθυνη προσωπικότητα με πνεύμα ομαδικής εργασίας
  • Οργάνωση της εργασίας και τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων

Τεχνικές Γνώσεις:

  • Άριστη γνώση προγραμμάτων Μισθοδοσίας και ERP
  • Απόφοιτος ΤΕΙ-ΑΕΙ οικονομικής κατεύθυνσης, ή ΙΕΚ Λογιστικής
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Πολύ καλός χειρισμός εφαρμογών MS Office
  • Εμπειρία στη χρήση του Entersoft ERP και του Business Μισθοδοσία (Epsilonet) θα θεωρηθεί ιδιαίτερο προσόν
  • Άδεια άσκησης λογιστή Α’ τάξης επιθυμητή

Απαραίτητες Δεξιότητες:

  • Ικανότητα να εργάζεται αποτελεσματικά κάτω από πίεση και εντός προθεσμιών
  • Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας
  • Ικανότητα προβληματισμού και επίλυσης προβλημάτων
  • Υπεύθυνη προσωπικότητα με πνεύμα ομαδικής εργασίας
  • Ικανότητα επίτευξης αποτελεσμάτων με βάση τους στόχους της εταιρείας
  • Οργάνωση της εργασίας και τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων

Αν είστε έτοιμοι να γίνετε μέρος μιας δυναμικής ομάδας και να συμβάλετε στην ανάπτυξη μιας αναπτυσσόμενης εταιρίας, στείλτε το βιογραφικό σας.

Παροχές

Η εταιρία μας προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη και εκπαίδευση.
  • Ευέλικτο ωράριο εργασίας
  • Ένα θετικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας.
  • Πλήρης απασχόληση
  • Άμεση πρόσληψη