Είναι η επικοινωνία το δυνατό σου σημείο?
Απολαμβάνεις να βρίσκεις λύσεις και να δημιουργείς θετική εμπειρία στους πελάτες?
Η ManpowerGroup Greece, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, Συμβούλους Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών.
Ο πελάτης μας αποτελεί έναν από τους πιο καταξιωμένους και επώνυμους ομίλους στο χώρο του, με ηγετική θέση στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center.
📌 Τοποθεσία: Αθήνα
📍 Εργασιακό μοντέλο: Δια ζώσης/Υβριδικό
🖋️Θα απευθύνεσαι σε: Customer Service Supervisor
Με τι θα ασχοληθώ;
Ως Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατών, θα είσαι υπεύθυνος για την καθοδήγηση των πελατών και την βοήθεια για την επίλυση τυχόν προβλημάτων και αποριών.
Πιο συγκεκριμένα:
- Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων με σκοπό την εξυπηρέτηση υφιστάμενου πελατολογίου.
- Παροχή σωστών πληροφοριών και πρακτικών λύσεων σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας.
- Ικανοποίηση των αιτημάτων των πελατών σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρίας.
Τι χρειάζεται να έχεις:- Απολυτήριο ΑΕΙ/ΤΕΙ/Λυκείου
- Ανάλογη επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 6 μηνών σε τηλεφωνικό κέντρο
- Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ (Ms Office)
- Καλή γνώση αγγλικών
- Άνεση & Ευγένεια στην επικοινωνία
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες
Πακέτο Αποδοχών και Benefits:✔️ Σταθερός μηνιαίος μισθός, ένταξη στις εταιρικές παροχές & προνόμια
📖 Συνεχής εκπαίδευση & καθοδήγηση
🌟 Ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης
👥 Διαδικασία Αξιολόγησης:- Εάν ενδιαφέρεσαι για τον ρόλο, μη διστάσεις να υποβάλεις την αίτηση σου απευθείας. Οι σύμβουλοι μας θα επικοινωνήσουν με τους υποψηφίους που πληρούν τις προϋποθέσεις, για τον συντονισμό μιας συνέντευξης.
- Όσον αφορά τα επόμενα βήματα, θα υπάρξουν άλλες 2 συνεντεύξεις με τον πελάτη είτε από κοντά είτε online.