Πρωτοπορώντας τα τελευταία 45 χρόνια, ο Όμιλος Mitsis είναι η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την πελατοκεντρική του φιλοσοφία, την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα.
Με 24 ξενοδοχεία,8,000 δωμάτια και πάνω από 5,000 εργαζόμενουςσε 9 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα, τον Πειραιά, την Κέρκυρα, την Κρήτη, τα Καμένα Βούρλα, την Κω, τη Ρόδο, την Σαντορίνη και τη Χαλκιδική, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλούσιο μείγμα φιλοξενίας με εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία και ένα ευρύ φάσμα επιλογών και εμπειριών στους πελάτες του.
Μέσα από ένα οικογενειακό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας μεταμορφώνουμε κάθε επισκέπτη μας σε επίτιμο φιλοξενούμενο, προσφέροντας αξέχαστες αναμνήσεις ζωής!
Ο Όμιλος Mitsis προσφέρει νέες θέσεις εργασίας στο ξενοδοχείο Mitsis Ramira στην Κω:
Room Division Manager - Mitsis Ramira
Περιοχή: Ξενοδοχείο Mitsis Ramira - Κως
Τύπος Απασχόλησης: Αορίστου/Πλήρης
Ref: HO / RDMΚ
Σκοπός
Ως Room Division Manager είστε υπεύθυνοι για όλες τις εργασίες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος, την διατήρηση των υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης, την παρακολούθηση των προτύπων υγιεινής και ασφάλειας και την επίτευξης των επιχειρησιακών στόχων.
Αρμοδιότητες
- Επιβλέπει τη λειτουργία της υποδοχής, της οροφοκομίας, της συντήρησης και της ψυχαγωγίας.
- Συμμετέχει σε όλες τις εργασίες προετοιμασίας του τμήματος.
- Διαχειρίζεται αιτήματα πελατών στα όρια της ευθύνης σας.
- Προγραμματίζει και επιβλέπει τις διαδικασίες ανοίγματος/κλεισίματος σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα τμήματα.
- Συμμετέχει στην διαμόρφωση των στόχων του τμήματος, σύμφωνα με τον ετήσιο προϋπολογισμό και τα πρότυπα εξυπηρέτησης του Ομίλου.
- Συμμετέχει στην ενίσχυση των πωλήσεων.
- Ελέγχει τα brochures των Tour Operators και προτείνει τις απαραίτητες και έγκαιρες αλλαγές.
- Υλοποιεί το μηνιαίο πλάνο διαχείρισης των Social Media, επιβλέπει και ανταποκρίνεται στα σχόλια των πελατών.
- Συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία στελέχωσης των θέσεων εργασίας του Ξενοδοχείου, σύμφωνα με την εταιρική πολιτική και τις αξίες του Ομίλου.
- Παρακολουθεί την καθημερινή επαγγελματική παρουσία και την πορεία απόδοσης των συνεργατών. Καθοδηγεί προς τη βελτίωσή τους.
- Διαχειρίζεται το σύστημα αξιολόγησης απόδοσης και προτείνει πλάνο εκπαίδευσης σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες.