Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

14/9/2017

EXECUTIVE HOUSEKEEPER

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη Κύπρος
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Η INGLOBE για λογαριασμό ξενοδοχείου 5 αστέρων στην Πάφο της Κύπρου, ζητά υποψήφιους για την κάλυψη της θέσης Executive Housekeeper.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΣΚΟΠΟΣ

Να αναλάβει την πλήρη ευθύνη για την καθαριότητα και συντήρηση των δωματίων, των κοινόχρηστων χώρων και του ξενοδοχείου γενικά, σύμφωνα  με τα πρότυπα υγιεινής που καθορίζονται από το ξενοδοχείο. Να είναι σε επιφυλακή για θέματα ασφάλειας πελατών και της ιδιοκτησίας του ξενοδοχείου

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Από Τωρα  έως 30 Νοεμβρίου 2018.

ΤΥΠΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Πλήρους (8ωρο ημερησίως / 6 ημέρες την εβδομάδα).

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ

- Είναι η γενική υπεύθυνη του Τμήματος. Φέρει την απόλυτη ευθύνη για την εμφάνιση, καθαριότητα και ετοιμασία του όλου χώρου ευθύνης, ώστε να είναι έτοιμο να υποδεχθεί πελάτες

- Συνεργάζεται με τον Γενικό Διευθυντή και κάνει τις προτάσεις προϋπολογισμού του τμήματος του, σε σχέση με τον εξοπλισμό και τη στελέχωση του τμήματος

- Είναι υπεύθυνη για το προσωπικό που εργάζεται στο τμήμα. Επιλύει προβλήματα που μπορεί να προκύψουν μεταξύ του προσωπικού. Είναι δίκαιος και δεν κάνει διακρίσεις

- Διατηρεί τα ψηλότερα επίπεδα ατομικής υγιεινής, καθαριότητας και εμφάνισης, και τηρεί τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας. Είναι ηγέτης και υπόδειγμα επαγγελματία

- Κατά την απουσία της, ορίζει αντικαταστάτη, και εξασφαλίζει ότι όλα θα λειτουργούν ομαλά, ( ασφάλεια χώρου, τηλέφωνα, τεχνικά κλπ)

- Εκδίδει εβδομαδιαίο πρόγραμμα εργασίας για όλο το προσωπικό του τμήματος. Προγραμματίζει και εποπτεύει το πλάνο ετήσιων άδειών και αργιών του προσωπικού

- Εκπαιδεύει το προσωπικό και έχει τη γενική ευθύνη, έτσι όλοι οι υπάλληλοι του τμήματος, να μπορούν να ανταποκρίνονται στη διεκπεραίωση όλων των εργασιών, σύμφωνα με τα πρότυπα

- Συμμετέχει στην εβδομαδιαία συνεδρίασή της Διεύθυνσης, συμβάλλοντας και με εισηγήσεις και προτάσεις στην ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου και την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του

- Έχει  σαφή κατανόηση των διαδικασιών ασφάλειας του ξενοδοχείου. Αναφέρει παράπονα και καταγγελίες στο Διευθυντή

- Ετοιμάζει τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, μια έκθεση αξιολόγησης απόδοσης για το προσωπικό του, όπως και όταν ζητηθεί από τη Διεύθυνση. Προγραμματίζει και εποπτεύει το πλάνο ετήσιων άδειών και αργιών του προσωπικού

- Διασφαλίζει ότι όλοι προσέρχονται στην εργασία εγκαίρως είναι καθαροί, έξυπνα ντυμένοι και ότι φορούν συνεχώς το σήμα με τ’ όνομά τους

- Διασφαλίζει, μέσω εποπτείας και ελέγχου, ότι τα επίπεδα καθαριότητας και συντήρησης έχουν επιτευχθεί εντός του ξενοδοχείου

- Διανέμει το φόρτο εργασίας δίκαια μεταξύ του προσωπικού. Εποπτεύει τις αναθέσεις εργασίας σε καθαριστές/ καθαρίστριες και καμαριέρες προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη κάλυψη

- Ενημερώνει όταν πρέπει, όλες τις περιγραφές θέσεων εργασίας για το προσωπικό όλων των ειδικοτήτων του τμήματος, και εξασφαλίζει ότι ακολουθούνται

- Διατηρεί ημερολόγιο καταγραφής ασυνήθιστων περιστατικών, σχόλια πελατών ή γεγονότα και καταγγελίες. Το ημερολόγιο θα ελέγχεται περιοδικά από το Διευθυντή του ξενοδοχείου για μέτρα που πρέπει να ληφθούν, αν απαιτείται

- Να καταγράφει τις αιτήσεις για προμήθειες λειτουργίας και να εξασφαλίζει την επάρκεια τους

- Να διασφαλίζει την ορθή παραγγελία σε λουλούδια. Να διασφαλίζει την ετοιμασία των διακοσμητικών λουλουδιών και άλλων

- Να ακολουθήσει όλα όσα γράφονται στις αναφορές πελατών. Να χειρίζεται παράπονα πελατών και αν αδυνατεί, να τα μεταφέρει στη Διεύθυνση

- Να διασφαλίζει ότι εφαρμόζεται η διαδικασία απολεσθέντων αντικείμενων

- Να οργανώνει ειδικές εργασίες, όπως σαμπουάν, ταπετσαρίες, κουρτίνες κλπ, πρέπει να καθαρίζονται στα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους

- Να έρχεται σε επαφή με άλλα τμήματα και τη Διεύθυνση σε σχέση με θέματα τμημάτων, καθώς και σχετικά με τη λινοθήκη και τις στολές.

- Να εξασφαλίζει ότι τα βοηθήματα και τα υλικά για τον καθορισμένο τρόπο καθαρισμού  χρησιμοποιούνται για τις κατάλληλες εργασίες, και όπως κατευθύνονται και χρησιμοποιούνται οι σωστές ποσότητες προκειμένου να αποφεύγεται σπατάλη

- Να ελέγχει ότι τα μηχανήματα του τμήματος διατηρούνται σε καλή λειτουργία

- Να επικοινωνεί συχνά με την υποδοχή, συντήρηση και λινοθήκη, για να εξασφαλίζει την κατάλληλη και έγκαιρη ετοιμασία των δωματίων φιλοξενουμένων

- Να γνωρίζει διαδικασίες προφύλαξης πυρκαγιάς και ασφάλειας. Να ακολουθεί τις πολιτικές και τις διαδικασίες του ξενοδοχείου

- Να αναλαμβάνει οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα ορίζονται από την Διεύθυνση

Απαραίτητα Προσόντα

- Ηγετικές και οργανωτικές ικανότητες

- Γνώση Ελληνικής ή Αγγλικής γλώσσας

- Ευχάριστη προσωπικότητα

- Απόφοιτος Ξενοδοχειακής σχολής ή Διεύθυνσης ξενοδοχείων

- Εμπειρία σε παρόμοια θέση για 5 χρόνια

- Γνώση Η/ Υπολογιστών

Παροχές

- Μισθός (minimum 900 €) αναλόγως προσόντων Και προϋπηρεσίας 

- Ασφάλιση

- Διαμονή

- Διατροφή