Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
28/3/2024

Υπάλληλοι Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτημάτων μέσω Vodafone – Chat

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΑΘΗΝΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

O/Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται για λογαριασμό της VODAFONE ,θυγατρικής ή συνεργαζόμενης με αυτήν εταιρείας.
θα είναι υπεύθυνος/η για:

  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών αναφορικά με το εμπορικό πλαίσιο συνεργασίας με την Vodafone (ανάλυση λογαριασμών, παράταση πληρωμών κτλ.)
  • Διαχείριση αιτημάτων μέσω εναλλακτικών καναλιών (Chat, Email & Facebook)
  • Καταχώρηση δεδομένων εντός της CRM πλατφόρμας

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος/η Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Καλή γνώση χειρισμού MS Office
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Δυνατότητα εργασίας υπό καθεστώς βαρδιών

Παροχές

  • Σταθερό πακέτο αποδοχών
  • Bonus αποδοτικότητας
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Φιλικό & σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
  • Προοπτικές εξέλιξης εντός του οργανισμού
  • Έως και 6 μήνες εκπαίδευση και απασχόληση στις εγκαταστάσεις μας και στην συνέχεια απασχόληση αποκλειστικά μέσω τηλεργασίας

Με την υποβολή της αίτησής σας, θα επεξεργαστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για την αξιολόγηση της αίτησης και την επικοινωνία μαζί σας. Περισσότερες πληροφορίες για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων θα βρείτε στην Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Υποψηφίων Εργαζομένων:

https://opportunities.vodafone.com/content/Privacy-Page---Greece-360-Connect-SA/?locale=en_GB&previewLink=true&referrerSave=false

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.