Εταιρεία διαχείρισης ακινήτων με έδρα στο κέντρο της Αθήνας, ζητά γραμματέα / HR assistant πλήρους απασχόλησης.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Γραμματειακή υποστήριξη
διοίκησης και καθημερινής λειτουργίας γραφείου
- Διαχείριση τηλεφωνικού
κέντρου, αλληλογραφίας και εταιρικών email
- Οργάνωση και τήρηση
αρχείου (φυσικού & ηλεκτρονικού)
- Υποστήριξη διαδικασιών
Ανθρώπινου Δυναμικού (αρχεία προσωπικού, άδειες, έγγραφα HR, παρουσίες)
- Συμμετοχή στη διαδικασία
προσλήψεων (δημοσίευση αγγελιών, διαχείριση βιογραφικών, οργάνωση και
συντονισμός συνεντεύξεων)
- Υποστήριξη onboarding
νέων εργαζομένων
- Οργάνωση επικοινωνίας
και follow-up (υπενθυμίσεις, παρακολούθηση εκκρεμοτήτων, τήρηση
προθεσμιών)