Περιγραφή
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίας βιομηχανίας τροφίμου, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Executive Assistant CEO
(Έδρα Θεσσαλονίκη)
Περιγραφή Θέσης
• Γραμματειακή υποστήριξη στον CEO
• Διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων
• Έλεγχος της ροής των υπογραφών, στα προς υπογραφή έγγραφα σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρείας
• Οργάνωση συναντήσεων και ενημέρωση ημερολογίου του CEO
• Υποδοχή επισκεπτών
• Διαχείριση αιτημάτων από τα διευθυντικά στελέχη
Απαραίτητα Προσόντα
• Δύο (2) έτη απαραίτητη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
• Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ, ιδανικά Οικονομικής κατεύθυνσης
• Αρίστη γνώση των εφαρμογών MS Office
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Κάτοχος Μεταφορικού Μέσου
• Υπευθυνότητα & συνέπεια
• Οργανωτικές ικανότητες, έμφαση στη λεπτομέρεια
Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση
• Προοπτικές εξέλιξης σε μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη εταιρεία