Η
Skuba Hellas, μέλος του Skuba Group με έδρα την Θεσσαλονίκη ενδιαφέρεται για την πρόληψη
Γραμματεία Διοίκησης / Personal Assistant για τον Δ. Σύμβουλο.
Περιγραφή κυρίων εργασιών:- Διαχείριση του ημερολογίου, των συναντήσεων και των επαγγελματικών ταξιδίων του C.E.O (αεροπορικά εισιτήρια, κρατήσεις, διαμονή κλπ)
- Λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ του C.E.O, των στελεχών, των πελατών και των εξωτερικών συνεργατών
- Οργανώνει συναντήσεις και meetings καθώς και συμμετέχει σε εταιρικά events της εταιρείας
- Marketing & Public Relations της εταιρείας
- Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από στελέχη
- Ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες της εταιρείας
- Επικοινωνία με φορείς εκτός εταιρείας για οργάνωση/ διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων
- Δημιουργία και επεξεργασία αναφορών (reports, memos)