Εαν θέλεις να ενταχθείς σε ένα δυναμικό κλάδο με βασικό προϊόν του την δημιουργία εμπειρίας πελάτη στο χώρο της οργάνωσης εκδηλώσεων, πολυτελών ταξιδίων..
Εαν έχεις πάθος με τη λογιστική και διάθεση να παίρνεις εμπειρίες από έναν διαφορετικό κλάδο στο ευρύτερο χώρο του high end τουρισμού..Εαν είσαι ομαδικός παίκτης και επιθυμείς να υποστηρίξεις μια ομάδα από δυναμικά στελέχη σε ένα οργανωμένο περιβάλλον λογιστηρίου..
Τότε η παρακάτω θέση αξίζει την προσοχή σου
Η Optimal HR αναζητεί, για λογαριασμό πελάτη της, εταιρεία οργάνωσης εκδηλώσεων και ταξιδιωτικών προγραμμάτων, έναν Βοηθό Λογιστή για τα γραφεία της εταιρείας στην Καλλιθέα.
Με τι αναμένεται να ασχοληθείς:
- Τήρηση και ενημέρωση λογιστικών βιβλίων / εγγράφων και εισαγωγή στη πλατφόρμα MyData
- Σύνταξη μηνιαίων και περιοδικών αναφορών
- Έκδοση τιμολογίων και παρακολούθηση των υπολοίπων των πελατών
- Υποστήριξη στις λοιπές καθημερινές εργασίες του τμήματος
Αλλά κυρίως να ενθουσιάσεις τον εσωτερικό και εξωτερικό σου πελάτη με την ανταποκρισιμότητα και το πάθος σου για το τελικό αποτέλεσμα..