Εταιρεία IT με έδρα στην Αθήνα ζητά να προσλάβει υπάλληλο για τη στελέχωση της θέσης 1st Level Support Engineer.
Ο/Η υποψήφιος/α για τη θέση του στη 1st Level Support Engineer θα ασχολείται με την τεχνική υποστήριξη των πελατών εντός και εκτός εταιρείας (remote and on site support).
Βασικές Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση συστήματος HelpDesk. Ο υποψήφιος/α θα παρακολουθεί, θα ιεραρχεί και θα επιλύει τα προβλήματα τα οποία έχουν δηλωθεί στο σύστημα και θα είναι υπεύθυνος για την ενημέρωσή του.
- Επιδιόρθωση, αναβάθμιση και επίλυση προβλημάτων των υπολογιστών και των περιφερειακών (hardware / software) με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών, είτε εξ αποστάσεως (remotely) είτε στο χώρο εργασίας τους (on-site).