Είσαι επικοινωνιακός και έμπειρος στην εξυπηρέτηση για να εργαστείς ως Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών για πολυεθνική εταιρία ηλεκτρικών ειδών; Έχεις ισχυρές οργανωτικές και διεκπαιρεωτικές δεξιότητες; Επιθυμείς να γίνεις μέλος πολυεθνικής εταιρείας και να ξεκινήσεις τώρα από το τμήμα τηλεφωνικής υποστήριξης ως Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών;
Αν η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι ναι, κάνε αίτηση τώρα και άρπαξε την ευκαιρία να εργαστείς σε μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες ηλεκτρικών ειδών ως Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών.
Ως Υπεύθυνος Εξυπηρέτησης Πελατών, οι κύριες αρμοδιότητές σου θα είναι:
-
Διαχείριση και εξυπηρέτηση του κέντρου επικοινωνίας μέσω email και τηλεφώνου
-
Παραχώρηση διαθέσιμων πληροφοριών για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών
-
Ενημέρωση πελατών για τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας
-
Παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσης αιτημάτων των πελατών
-
Καταχώρηση δεδομένων και στοιχείων νέων και υπαρχόντων πελατών
-
Διαχείριση παραπόνων με επαγγελματισμό και ευγένεια
-
Διατήρηση ισχυρών επαγγελματικών σχέσεων με τους πελάτες και τους συνεργάτες