Η εταιρεία PKData Software ηγέτης στον τομέα της πληροφορικής στην Ασφαλιστική Αγορά, μέσω των βραβευμένων και καινοτόμων συστημάτων της, ζητά να προσλάβει
στέλεχος για τη θέση συντονισμού & υποστήριξης του γραφείου της. Περιγραφή θέσης εργασίας - Κύριες Αρμοδιότητες
- Εσωτερικό λογιστήριο Διαχείριση πληρωμών και μισθοδοσία (σε συνεργασία με εξωτερικό συνεργάτη Λογιστή) έκδοση τιμολογίων, αποστολή και παρακολούθηση οικονομιών απαιτήσεων
- Επικοινωνία με τμήματα νομικής υποστήριξης όσον αφορά θέματα συμβάσεων, συμβολαίων συντήρησης
- Διαχείριση προγραμμάτων ΕΣΠΑ (εντοπισμός προγραμμάτων, συγγραφή ανταγωνιστικών προτάσεων, διαχείριση έργων κτλ.)
- Αρχειοθέτηση και γενικά καθήκοντα διοικητικής υποστήριξης (διαδικασίες λειτουργίας της επιχείρησης, άδειες προσωπικού, διαχείριση ηλεκτρονικής και φυσικής αλληλογραφίας, ολοκλήρωση εξωτερικών εργασιών με οργανισμούς για προσκόμιση -παραλαβή εγγραφών, διαχείριση μικρού ταμείου εταιρείας, διαχείριση υλικοτεχνικής υποδομής , αναλώσιμων και λοιπών ειδών)
- Συμμετοχή στην οργάνωση, δημιουργία και εποπτεία διαδικασιών της εταιρείας.
- Έλεγχος και συντονισμός καλής λειτουργίας του γραφείου.
- Συμμετοχή σε παρουσιάσεις της εταιρείας