Περιγραφή
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης.
H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίου Εκπαιδευτικού Οργανισμού, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Office Coordinator
Περιγραφή Θέσης
• Παροχή εργασιών γραμματειακής υποστήριξης προς την διεύθυνση
• Οργάνωση και υλοποίηση λειτουργιών γραφείου
• Υποδοχή, εξυπηρέτηση και ενημέρωση πελατών
• Συμμετοχή σε παρουσιάσεις, εκδηλώσεις και εκθέσεις
• Διαχείριση παραγγελιών προμηθειών γραφείου
Απαραίτητα Προσόντα
• Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικής κατεύθυνσης
• Επιθυμητή πρακτική σε εταιρεία οποιουδήποτε κλάδου ή εμπειρία σε κάποιο μεγάλο project ( π.χ. TEDx )
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
• Πολύ καλή χρήση Dropbox, Google Drive, Social Media
• Καλή χρήση του γραπτού λόγου στην ελληνική και αγγλική γλώσσα
• Διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες
• Επικοινωνιακά χαρακτηριστικά και ανάληψη πρωτοβουλιών
Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας