Περιγραφή
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, που δραστηριοποιείται στον κλάδο του εμπορίου, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών και Παραγγελιοληψίας
Περιγραφή Θέσης
• Καταχώριση παραγγελιών στο σύστημα
• Επικοινωνία με προμηθευτές και μεταφορικές εταιρείες
• Προώθηση παραγγελιών στους αντίστοιχους προμηθευτές
• Έλεγχος διαθεσιμότητας προϊόντων και αποθέματος
• Εξυπηρέτηση πελατών και ενημέρωση για την κατάσταση της παραγγελίας τους
• Διαχείριση παραπόνων
Απαραίτητα Προσόντα
• Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
• Ένα (1) χρόνο προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
• Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Άριστη γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office και Η/Υ
• Επικοινωνιακά προσόντα και ικανότητες διαπραγμάτευσης
• Πελατοκεντρική προσέγγιση και υπευθυνότητα
• Ανθεκτικότητα στην πίεση
Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον