Αναζητούμε υπάλληλο πλήρους απασχόλησης για τη Reception του ξενοδοχείου μας προκειμένου να καλυφθεί επαρκώς το Τμήμα Υποδοχής Πελατών κατά την περίοδο αυξημένης κίνησης.
Βασικές Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση των κρατήσεων που διενεργούνται μέσω τηλεφώνου, online συστημάτων, λογισμικών και πρακτορείων.
- Ενημέρωση του ξενοδοχειακού προγράμματος για κρατήσεις ή ακυρώσεις.
- Έλεγχος της πληρότητας και υποβολή αναφορών στο Τμήμα Πωλήσεων ή/και στον Διευθυντή.
- Υποδοχή των πελατών του ξενοδοχείου.
- Διεκπεραίωση των διαδικασιών των check in και check out των πελατών (επιβεβαίωση των στοιχείων τους, ενημέρωση για τους τρόπους πληρωμής).
- Ενημέρωση των πελατών για τις παροχές του ξενοδοχείου και παροχή πληροφορίες για τοπικά αξιοθέατα και υπηρεσίες.
- Απάντηση σε αιτήματα ή/και παράπονα των πελατών με ακρίβεια και αμεσότητα.
- Ενημέρωση των τμημάτων Οροφοκομίας και Συντήρησης για την παρέμβαση και αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων ή παραπόνων.
- Παρακολούθηση των λογαριασμών των πελατών και έλεγχος των χρεώσεων.
- Διασφάλιση της τάξης και της καθαριότητας στον χώρο υποδοχής.