Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

13/3/2024

Reception

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Αναζητούμε υπάλληλο πλήρους απασχόλησης για τη Reception του ξενοδοχείου μας προκειμένου να καλυφθεί επαρκώς το Τμήμα Υποδοχής Πελατών κατά την περίοδο αυξημένης κίνησης.

Βασικές Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση των κρατήσεων που διενεργούνται μέσω τηλεφώνου, online συστημάτων, λογισμικών και πρακτορείων.
  • Ενημέρωση του ξενοδοχειακού προγράμματος για κρατήσεις ή ακυρώσεις.
  • Έλεγχος της πληρότητας και υποβολή αναφορών στο Τμήμα Πωλήσεων ή/και στον Διευθυντή.
  • Υποδοχή των πελατών του ξενοδοχείου.
  • Διεκπεραίωση των διαδικασιών των check in και check out των πελατών (επιβεβαίωση των στοιχείων τους, ενημέρωση για τους τρόπους πληρωμής).
  • Ενημέρωση των πελατών για τις παροχές του ξενοδοχείου και παροχή πληροφορίες για τοπικά αξιοθέατα και υπηρεσίες.
  • Απάντηση σε αιτήματα ή/και παράπονα των πελατών με ακρίβεια και αμεσότητα.
  • Ενημέρωση των τμημάτων Οροφοκομίας και Συντήρησης για την παρέμβαση και αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων ή παραπόνων.
  • Παρακολούθηση των λογαριασμών των πελατών και έλεγχος των χρεώσεων.
  • Διασφάλιση της τάξης και της καθαριότητας στον χώρο υποδοχής.

Απαραίτητα Προσόντα

Εκπαίδευση και Εργασιακή Εμπειρία:

  • Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση
  • Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ κατεύθυνσης Τουριστικών Επαγγελμάτων θα ληφθεί υπ' όψη
  • Εξαιρετική προφορική και γραπτή γνώση της ελληνικής γλώσσας
  • Εξαιρετική προφορική και γραπτή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών θεωρείται προσόν και θα ληφθεί υπ’ όψη
  • Άριστη γνώση MS Office

Δεξιότητες για τη θέση:

  • Επαγγελματική συμπεριφορά και εμφάνιση
  • Κοινωνικές δεξιότητες και άριστη ικανότητα επικοινωνίας
  • Προσανατολισμός προς την εξυπηρέτηση των πελατών
  • Σχολαστικότητα ως προς την άμεση αντιμετώπιση των παραπόνων των πελατών
  • Οργανωτικότητα και σχολαστικότητα στην άσκηση των καθηκόντων του
  • Δυνατότητα χρήσης POS και γενικά όλων των εναλλακτικών μεθόδων πληρωμής
  • Ικανότητα διεκπεραίωσης πολλών εργασιών ταυτόχρονα και σωστής διαχείρισης του χρόνου καθώς και ικανότητα προτεραιοποίησης εργασιών
  • Παρατηρητικότητα και ικανότητα ταχείας επέμβασης σε κρίσεις που θα προκύψουν στους χώρους του ξενοδοχείου
  • Προσοχή στις λεπτομέρειες και τους κανόνες υγιεινής
  • Δίψα για μάθηση και διά βίου επιμόρφωση
  • Επιθυμία διενέργειας καριέρας στον κλάδο και όχι περιστασιακή απασχόληση

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Πλήρης ασφάλιση