Ο/η Λογιστής/ρια έχει εποπτικό και εκτελεστικό ρόλο για τις λειτουργίες και τις δραστηρίοτητες του τμήματος. Είναι ικανός/η στη ορθή εκτέλεση όλων των δραστηριοτήτων ενός λογιστικού γραφείου καθώς και την ανάθεση έργου, τη διοικητική υποστήριξη του τμήματος και την εξυπηρέτηση πελατών.
Αρμοδιότητες
- Καταχώρηση οικονομικών πράξεων στα λογιστικά βιβλία σύμφωνα με τα τιμολόγια, τα γραμμάτια εισπράξεων, τα εντάλματα πληρωμών κλπ.
- Τήρηση και να παρακολούθηση απλογραφικών και διπλογραφικών βιβλίων
- Ενημέρωση λογιστικών βιβλίων της εταιρείας και των πελατών
- Επικοινωνία με τους πελάτες του γραφείου ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά και να παρέχει λύσεις
- Ολοκλήρωση των απαραίτητων ενέργειες για ορθή λειτουργία του λογιστικού γραφείου ( Intrastat, Listing, ΦΠΑ, Μισθοδοσία)
- Καταχώρηση μισθοδοσίας στα βιβλία των εταιρειών και υποβολή ΑΠΔ, ΦΜΥ
- Υπολογισμός και να έκδοση υποχρεώσεων προς ασφαλιστικούς φορείς
- Διεκπεραίωση εξωτερικών εργασιών εκπροσωπώντας την εταιρεία και τους πελάτες της
- Επεξήγηση ερωτημάτων στο πλαίσιο μάθησης και εκπαίδευσης των συναδέλφων
- Οργάνωση λογιστηρίου και διαμόρφωση συγκεκριμένων διαδικασιών
- Συμπληρώνει και υποβάλει φορολογικές δηλώσεις