Έχεις τη δυνατότητα να ιεραρχείς, να οργανώνεσαι και να κάνεις πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα;
Η Optimal HR Group, για λογαριασμό πελάτη της, αποκλειστικού διανομέα κορυφαίων λιπαντικών για την ελληνική αγορά, αναζητά Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών και Διοικητικής Υποστήριξης.
Αρμοδιότητες:
- Καταχώρηση / διαχείριση παραγγελιών πελατών (Πιστοληπτικός Έλεγχος – Τιμές – Πελάτες – Αποθέματα)
- Παρακολούθηση αποθεμάτων αποθήκης & απογραφή αυτών σε συνεργασία με το λογιστήριο
- Αποστολή παραγγελιών προμηθευτών & οργάνωση φορτώσεων από εξωτερικό σε συνεργασία με planning
- Αποστολή αρχείων παραλαβής σε αποθήκη (Κωδικούς –Περιγραφή –Ποσότητες – Προμηθευτές κτλ.)
- Διαχείριση Αποστολών / Επιστροφών
- Καταχώρηση Δελτίων Εισαγωγής & Αποστολής στο ERP & Αρχειοθέτηση
- Έκδοση & Αποστολή Τιμολογίων (μηχανογραφημένων, χειρόγραφων, ξενόγλωσσων, καταχώρηση ERP)
- Έκδοση Πιστωτικών Τζίρου (Ετήσια και 3μηνιαία) – Καλής Πληρωμής επιστροφών
- Reporting (Ημερήσιες Παραγγελίες, Υλικά Marketing, Back Orders, Παράπονα)
- Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση πελατών
- Διαχείριση Παραπόνων
- Αποστολή Δελτίων Δεδομένων Ασφαλείας και Τεχνικών Φυλλαδίων
- Πιστοληπτικός Έλεγχος νέου πελάτη σε συνεργασία με Οικονομικό Τμήμα