Εταιρεία που
δραστηριοποιείται στο χονδρικό εμπόριο, στο πλαίσιο της ανάπτυξής της, επιθυμεί
να εντάξει άμεσα στο δυναμικό της έναν/μία Υπάλληλο Υποδοχής & Διοικητικής Υποστήριξης.
Κύριες Αρμοδιότητες
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
και πρώτης γραμμής επικοινωνίας
- Υποδοχή και
εξυπηρέτηση επισκεπτών της εταιρείας
- Διαχείριση
και αρχειοθέτηση εισερχόμενων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Διαχείριση
εισερχόμενου/εξερχόμενου ταχυδρομείου και συνεργασία με courier
- Καταγραφή
αναγκών και παραγγελιοληψία αναλωσίμων γραφείου
- Οργάνωση
εταιρικών ταξιδιών (κρατήσεις, προγράμματα κ.λπ.)
- Συνεργασία με το Τμήμα
Εξυπηρέτησης Πελατών για την ομαλή επικοινωνία και την άμεση επίλυση
θεμάτων που σχετίζονται με καθημερινές λειτουργίες
- Συνεργασία με το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού σε θέματα όπως:
- Οργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων
- Εκπαιδευτικά προγράμματα ανάπτυξης προσωπικού
- Διαχείριση προγράμματος ομαδικής ασφάλισης
- Υποστήριξη στη διαχείριση στόλου εταιρικών αυτοκινήτων