Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

10/3/2024

Hotel Revenue Analyst - Διαχείριση πωλήσεων και τιμών

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Ως Junior Revenue Analyst, θα βοηθήσετε στην ανάπτυξη και υλοποίηση στρατηγικών διαχείρισης εσόδων για τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας του ξενοδοχείου. Θα συνεργαστείτε στενά με τον Διευθυντή Εσόδων και άλλα τμήματα για να αναλύσετε τις τάσεις της αγοράς, να παρακολουθήσετε τους ανταγωνιστές και να κάνετε προσαρμογές τιμών και αποθεματικών των δωματίων αναλόγως.

Υπευθυνότητες:

Ανάλυση Εσόδων:
  • Βοήθεια στην ανάλυση ιστορικών δεδομένων, τρεχουσών τάσεων της αγοράς και προβλέψεων ζήτησης για την αναγνώριση ευκαιριών εσόδων
  • Παρακολούθηση βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs) όπως οι ποσοστούς πληρότητας, η ADR (Μέση Ημερήσια Τιμή) και η RevPAR (Εσόδα ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο) για να αξιολογήσετε την απόδοση του ξενοδοχείου
Στρατηγική Τιμολόγησης:
  • Βοήθεια στην ανάπτυξη και υλοποίηση στρατηγικών τιμολόγησης για την βελτιστοποίηση των εσόδων δωματίων
  • Παρακολούθηση των τιμών των ανταγωνιστών και προσαρμογή των τιμών του ξενοδοχείου αναλόγως για να παραμείνει ανταγωνιστικό στην αγορά
  • Χρήση συστημάτων και εργαλείων διαχείρισης εσόδων για την καθορισμό δυναμικών τιμών βάσει της ζήτησης και των προτύπων κράτησης

Διαχείριση Αποθεμάτων:

  • Παρακολούθηση της διαθεσιμότητας δωματίων και διαχείριση της κατανομής των αποθεμάτων σε διάφορα κανάλια διανομής
  • Υλοποίηση στρατηγικών για τη μεγιστοποίηση των εσόδων δωματίων μέσω αποτελεσματικής διαχείρισης των αποθεμάτων και της κατηγοριοποίησης των δωματίων
Διαχείριση Καναλιών Διανομής:
  • Συνεργασία με το τμήμα Πωλήσεων και Μάρκετινγκ για τη βελτιστοποίηση των καναλιών διανομής

Απαραίτητα Προσόντα

  • Εμπειρία
  • Πτυχίο στη Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε σχετικό πεδίο
  • Προηγούμενη εμπειρία σε ρόλο διαχείρισης εσόδων ή σε σχετικό πεδίο είναι προτιμητέα
  • Δυνατές αναλυτικές δεξιότητες με εξοικείωση σε Microsoft Excel και συστήματα διαχείρισης εσόδων
  • Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας και διαπροσωπικής επαφής
  • Δυνατότητα εργασίας σε ένα περιβάλλον με γρήγορο ρυθμό και δυνατότητα να αντιμετωπίζει πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και δυνατότητα στρατηγικής σκέψης
  • Προτιμάται γνώση των λειτουργιών ξενοδοχείων και των καναλιών διανομής