Περιγραφή
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης.
H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, γνωστής εταιρείας που δραστηριοποιείται στον τομέα της ανάπτυξης πηγών ενέργειας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Office Assistant
Περιγραφή Θέσης
• Παροχή εργασιών γραμματειακής υποστήριξης προς την διεύθυνση
• Οργάνωση και υλοποίηση λειτουργιών γραφείου
• Διαχείριση παραγγελιών προμηθειών γραφείου
• Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
• Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας
Απαραίτητα Προσόντα
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
• Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε αντίστοιχη θέση
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office και ιδιαίτερα Excel
• Διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες
• Επικοινωνιακά χαρακτηριστικά και ανάληψη πρωτοβουλιών
Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας