Αναζητούμε συμβούλους με άνεση στην επικοινωνία και ικανότητα στην εξυπηρέτηση πελατών. Ως μέλος της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της VODAFONE, μιας από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών θα έχεις την ευκαιρία να εκπαιδευτείς στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, να μάθεις να αντιμετωπίζεις ζητήματα που προκύπτουν, παράπονα και ερωτήσεις χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και επικοινωνίας. Και όλα αυτά σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον με προοπτικές εξέλιξης.
Εάν πιστεύεις ότι η θέση του Συμβούλου Εξυπηρέτησης Πελατών ταιριάζει στα ενδιαφέροντά σου, κάνε την κίνηση και στείλε μας το βιογραφικό σου τώρα.
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση παραπόνων, την κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών.
- Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε εταιρικό πελάτη
- Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση αρχείου