Η Atlas, μια εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Adecco Ελλάδος, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά άτομα για τη στελέχωση των παρακάτω θέσεων
1st Level Technical Support – Εταιρικοί Πελάτες
Περιγραφή Θέσης
Οι κάτοχοι των θέσεων θα είναι υπεύθυνοι για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών και τη διαχείριση των αιτημάτων τους.
- Καταγραφή, αναγνώριση και αρχική διάγνωση τεχνικών προβλημάτων σχετικά με τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες (κινητή, σταθερή, internet, VPN, cloud λύσεις κ.λπ.).
- Παροχή οδηγιών επίλυσης και καθοδήγησης στους χρήστες για απλά ή συνηθισμένα τεχνικά θέματα.
- Κλιμάκωση περιστατικών σε επόμενα επίπεδα τεχνικής υποστήριξης
- Χρήση εργαλείων ticketing για καταγραφή και ενημέρωση των συμβάντων.
- Διασφάλιση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης και επαγγελματικής επικοινωνίας.