Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
15/04/2024

HR Payroll Specialist

Λογιστήριο - Οικονομική Διεύθυνση

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η Revival Consulting Services SA έχει συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της ανάπτυξης του επιχειρηματικού τομέα για περισσότερα από 20 έτη, καθορίζοντας μία ανοδική πορεία και έχοντας υποστηρίξει πάνω από 2.500 επιχειρήσεις. Αφουγκραζόμενη πλήρως τις ανάγκες της αγοράς σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον, επικεντρώνεται στην υποστήριξη των επιχειρήσεων για την επίλυση κρίσιμων ζητημάτων που αποτελούν επιτακτική ανάγκη της αγοράς.

Το όραμά μας είναι η συνεχής επένδυση στην βιώσιμη ανάπτυξη και την ψηφιακή μετάβαση της επιχειρηματικότητας, λειτουργώντας πάντα με γνώμονα την επιχειρηματική ηθική & την αξιοπιστία, επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό μας, επιτυγχάνοντας τη συνεχή εξέλιξή του στο πλαίσιο ενός decentralized decision-making εταιρικού περιβάλλοντος.

Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης μας, αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο για τη στελέχωση της θέσης HR Payroll Specialist. Στη συγκεκριμένη θέση θα είστε αρμόδιος για τη διαχείριση της μισθοδοσίας των πελατών της εταιρείας.

Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση μηνιαίας μισθοδοσίας (συλλογή, επεξεργασία & καταχώρηση των μισθολογικών στοιχείων, υπολογισμός μισθοδοσίας, έκδοση & υποβολή ΑΠΔ ασφαλιστικών ταμείων & ΦΜΥ)
  • Διαχείριση συστήματος ΕΡΓΑΝΗ
  • Διασφάλιση εφαρμογής της εργατικής νομοθεσίας
  • Επικοινωνία με πελάτες για ζητήματα εργατικής νομοθεσίας
  • Διαχείριση ερωτημάτων εργαζομένων σχετικά με εργασιακά και ασφαλιστικά ζητήματα
  • Προϋπολογισμοί σεναρίων κόστους μισθοδοσιών (payroll budgeting)
  • Δημιουργία αναφορών μισθοδοσίας για την ενημέρωση των πελατών (payroll reporting)

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο Οικονομικής σχολής ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Τουλάχιστον δύο έτη εργασιακής εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση
  • Ικανοποιητική γνώση εργατικής νομοθεσίας και ασφαλιστικών θεμάτων
  • Εμπειρία στη διαχείριση προγραμμάτων μισθοδοσίας (Softone, Epsilon, Αtlantis)
  • Καλή γνώση αγγλικής γλώσσας
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και προγραμμάτων Μs Office
  • Οργανωτικές δεξιότητες, εχεμύθεια, υπευθυνότητα & ομαδικό πνεύμα

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης υγείας
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
  • Συνεχής εκπαίδευση

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.