H εργασία του/της Personal Assistant αφορά αποκλειστικά ένα στέλεχος ή μια ομάδα στελεχών μιας εταιρείας. Η εργασία του/της διαφέρει από αυτήν ενός γραμματέα, καθώς δεν έχει καθήκοντα γενικής φύσης.
Το άτομο είναι υπεύθυνο για την καθημερινή οργάνωση του προγράμματος της εταιρείας, την διοργάνωση εργασιακών meetings, τον σχεδιασμό εταιρικών ή άλλων παρουσιάσεων (projects), αντικαθιστά το στέλεχος σε περίπτωση απουσίας, γνωμοδοτεί διάφορα εταιρικά projects ή επιχειρηματικά σχέδια και επιλύει οποιασδήποτε φύσης προβλήματα προκύψουν στον χώρο εργασίας.