Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

25/7/2019

Ζητούνται Receptionist για ξενοδοχείο 4**στην ΠΆΦΟ ΚΥΠΡΟΥ CONST

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη Κύπρος
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η INGLOBE για λογαριασμό ξενοδοχείου 5 αστέρων στην Παφο Κυπρου  , ζητά υποψήφιες για την κάλυψη της θέσης Receptionist Υποδοχη!!

ΣΚΟΠΟΣ

H οργάνωση και ομαλή λειτουργία του τμήματος υποδοχής, σε σχέση με τους όρους διαμονής και αναχώρησης πελατών.  Η έγκαιρη ανταπόκριση σε θέματα που αφορούν εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα επίπεδα.

PURPOSE

 

To organize, and smoothly operate the Front office department, in relation to conditions of stay, and departures of customers. A timely response to issues concerning customer service in all levels...


ΤΥΠΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Πλήρους (8ωρο ημερησίως / 6 ημέρες την εβδομάδα).

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ

DUTIES AND RESPONSIBILITIES

 

1.      Επιβεβαιώνει ότι όλες οι αφίξεις της ημέρας θα πάρουν το προγραμματισμένο δωμάτιο στην προκαθορισμένη ώρα.  Η συνεννόηση γίνεται με το Τμήμα Ορόφων. Ελέγχει αν υπάρχουν εκκρεμείς αφίξεις η αναχωρήσεις και αναφέρει στον F.O.M.

Verifies that all daily arrivals will have the scheduled room at the appointed time. The conciliation is done with the Housekeeping. Checks if there are any pending arrivals or departures and report to FOM

 

2.      Γνωρίζει τις ώρες λειτουργίας όλων των τμημάτων, όλες τις ανέσεις και διευκολύνσεις που παρέχει το συγκρότημα, καθώς και τις κατά καιρούς εκδηλώσεις (βραδιές με ζωντανή μουσική , κυπριακές κλπ) που διοργανώνει το ξενοδοχείο.

Knows the opening hours of all departments, all amenities and facilities provided by the group, and occasional events (live music evenings, Cyprus nights etc) organized by the hotel.
 

3.       Γνωρίζει τις πλησιέστερες διαθέσιμες συγκοινωνίες και αυτές μεταξύ πόλεων, τα αξιοθέατα της πόλης και τυχόν σημαντικές εκδηλώσεις. Έχει πάντα διαθέσιμους χάρτες και πληροφοριακό υλικό για εξυπηρέτηση των πελατών.

Knows the nearest available transport, and those between cities, attractions and any major events. He always has in availability, maps and information material for guests service.

 

4.      Παραλαμβάνει και ενημερώνεται από την προηγούμενη βάρδια. Παραδίδει και ενημερώνει την επόμενη. Ελέγχει την ορθότητα του ταμείου, και τη διαδικασία τήρησης κλειδιών.

Receives and informed from the previous shift. Delivers and inform the next shift. Checks for the correctness of the cash, and the procedures for keeping keys.

 

5.      Ελέγχει το φωτισμό και τη μουσική στο χώρο της υποδοχής.

Controls the lighting and music in the reception area.

 

6.      Ελέγχει για τυχόν εκκρεμείς βλάβες και αναφέρει στον F.O.M. Αν εντοπίσει βλάβες που δεν διορθώθηκαν, τις μεταφέρει στο Maintenance report της ημέρας.

Checks for any pending repairs and reports to F.O.M. If detection of damages not rectified, transfers to Maintenance report of the day.

 

7.      Συμπληρώνει το ‘Ημερήσιο Ενημερωτικό Δελτίο’ και στέλνει ηλεκτρονικά το έντυπο σε όλους τους τμηματάρχες.

Completes the "Daily Report" and sends the form electronically to all Department heads.

 

8.      Ενημερώνεται για την  ισοτιμία συναλλάγματος την πρόβλεψη καιρού και διασφαλίζει ότι υπάρχουν διαφημιστικά φυλλάδια.

Has acknowledgment of the exchange rate, the weather forecast and ensures that there are brochures.

 

9.      Ενημερώνεται για την γενική διαθεσιμότητα των τύπων δωματίων του ξενοδοχείου προς ενοικίαση για την ημέρα.

He is informed of the general availability of hotels types of rooms available for the day.

 

10.   Εκδίδει όλα τα τιμολόγια αναχωρήσεων της ημέρας. Ελέγχει τους λογαριασμούς και δελτία κράτησης των αφίξεων της προηγούμενης μέρας και αρχειοθετεί.

He is Issuing all departure invoices of the day. Checks for bills and vouchers of the day before reservations, arrival and does the filing.

 

11.   Φροντίζει ο χώρος εργασίας του να είναι πάντα τακτοποιημένος. Ελέγχει σε τακτά διαστήματα την καθαριότητα του σαλονιού και βεραντών.

Ensures workplace is always neat. Regularly checks for the cleanliness of the living room and terrace.

 

12.   Γνωρίζει και εφαρμόζει τις διαδικασίες αφίξεων και αναχωρήσεων, καθώς και όλες τις διαδικασίες του τμήματος.

Knows and applies s arrivals and departures procedure, and all other procedures of the department.

 

13.   Σε περίπτωση ατυχήματος ή επείγοντος περιστατικού, ενημερώνει  τον Προϊστάμενο ή τον Δ/ντή Υπηρεσίας ή όποιο άλλο άτομο της Διευθυντικής Ομάδας βρίσκεται παρών.

In case of accident or emergency, informs the Head or Duty Manager or any other person of the Management team is present.

 

14.   Έχει  σαφή κατανόηση των διαδικασιών ασφάλειας του ξενοδοχείου. Αναφέρει παράπονα και καταγγελίες στο Διευθυντή Τμήματος.

He has a clear understanding of the hotels safety procedures. He reports any complaints to the Department Head.

 

15.   Να πραγματοποιεί οποιαδήποτε πρόσθετα καθήκοντα που του ορίζονται από τη Διεύθυνση.

To carry out any additional duties assigned to him by the management.

 

Απαραίτητα Προσόντα

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

-          Ευχάριστη προσωπικότητα

-          Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας.

-          Δίπλωμα από ξενοδοχειακή σχολή, ή τουλάχιστον 2ετή εμπειρία σε ανάλογη θέση.

QUALIFICATION REQUIREMENTS

-          Pleasant personality

-          Excellent command of English language

-          Diploma from a Hotel School, or at least 2 years experience in a relative position.

 

Παροχές

- Μισθός αναλόγως προσόντων 

- Ασφάλιση

- επιδόματα (Δώρο Χριστουγέννων , επίδομα  άδειας, επίδομα  μη ληφθήσας αδείας και ότι ορίζει το Κυπριακο  κράτος)

- Διαμονή

- Διατροφή