Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

15/6/2023

Υπάλληλος υποδοχής σε υπό ανέγερση ξενοδοχειακή μονάδα 5 αστέρων

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΑΓΙΟΣ ΣΩΣΤΗΣ | ΖΑΚΥΝΘΟΣ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ)

Περιγραφή

Ξενοδοχειακή μονάδα 5* στη Ζάκυνθο ζητά να καλύψει για την επερχόμενη τουριστική σεζόν, την πρωινή βάρδια υπαλλήλου υποδοχής.

Ο/η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει συνδυαστικά σε πολύ καλά επίπεδο την Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα. Περαιτέρω γνώσεις ξένων γλωσσών θα εκτιμηθούν ως επιπλέον προσόν.

Τομέας ευθύνης η κάλυψη της θέσης υποδοχής (πρωϊνή ή απογευματινή βάρδια) με κύριες αρμοδιότητες:

  • Τον έλεγχο λειτουργίας του τμήματος υποδοχής
  • Την καθημερινή διαχείριση των αφίξεων και αναχωρήσεων (check in, check out πελατών)
  • Διαχείριση τηλεφωνικών ή/και ηλεκτρονικών κρατήσεων
  • Αναλυτική ενημέρωση πελατών ως προς τους τρόπους πληρωμής, διασταύρωση στοιχείων πιστωτικών καρτών ή άλλων μεθόδων εξόφλησης
  • Αναλυτική καταχώρηση στοιχείων πελατών στο βιβλίο επισκεπτών ή/και σε άλλα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα σύμφωνα με τις πολιτικές της επιχείρησης (καταχώρηση στοιχείων επικοινωνίας, ημερομηνίες άφιξης, αποχώρησης, χρήσιμες πληροφορίες κ.λπ.)
  • Καλωσόρισμα πελατών κατά την άφιξή τους, επίδοση κλειδιών/καρτών και παροχή λεπτομερειών ως προς τη χρήση των παροχών δωματίου
  • Παροχή πληροφοριών σχετικά με το ξενοδοχείο, τις πρόσθετες παροχές, τη χρήση των κοινόχρηστων χώρων, τα διαθέσιμα δωμάτια και τις τιμές που προσφέρει
  • Άμεση και επαγγελματική διαχείριση παραπόνων πελατών (παροχή συγκεκριμένων προτάσεων και λύσεων, αναζήτηση λύσεων σε συνεργασία με λοιπά τμήματα ή συναδέλφους), με ευγένεια και θετική διάθεση και παραπομπή αυτών στο manager.
  • Συνεργασία με το τμήμα καθαριότητας για τη διασφάλιση της άριστης υγιεινής και καθαριότητας των δωματίων καθώς και της επάρκειας εξοπλισμού (έπιπλα, σκεύη, λοιπές συσκευές). Εποπτεία της τήρησης των κανονισμών υγιεινής και των προτοκόλλων Covid-19.
  • Ευέλικτη διαχείριση ομαδικών κρατήσεων, VIP πελατών, πελατών-συμμετεχόντων σε επαγγελματικά συνέδρια, events Τέχνης και Πολιτισμού ή άλλα κοινωνικά events στο ξενοδοχείο όπως γάμοι κ.λπ.
  • Την αύξηση πωλήσεων πρόσθετων υπηρεσιών ξενοδοχείου σε συνεργασία με την υπεύθυνη των πωλήσεων.
  • Την επιμελή διατήρηση αρχείου κρατήσεων και πληρωμών.
  • Τη σύνταξη περιοδικών αναφορών για την ανώτερη διοίκηση.

Τα στοιχεία των αιτήσεων (με επισυναπτόμενη πρόσφατη φωτογραφία) θα παραμείνουν εμπιστευτικά.

Επικοινωνία θα γίνει μόνο με τους/τις υποψήφιους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος/η σχολής τουριστικών επαγγελμάτων Ελλάδος ή διοίκησης επιχειρήσεων ή άλλου συναφούς γνωστικού αντικείμενου με προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 χρόνια σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία 4* ή 5*
  • ή Προϋπηρεσία τουλάχιστον 4 χρόνια σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία 4* ή 5*
  • Πολύ καλή συνδυαστική (προφορική και γραπτή) γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση Η/Υ
  • Επιτελικές και οργανωτικές ικανότητες
  • Γνώσεις συστημάτων κρατήσεων και πωλήσεων. Πρότερη εμπειρία σε λογισμικό PMS για ξενοδοχειακές μονάδες. Καλή γνώση των λογισμικών Pylon, Galaxy, Opera κ.ά.
  • Ακεραιότητα, αξιοπιστία και δυνατότητα παροχής λεπτομερών και ορθών αναφορών (reporting skills)
  • Ευρηματικότητα και ευελιξία στον τρόπο σκέψης, ικανότητα multitasking και δημιουργικότητα στην επίλυση σύνθετων προβλημάτων
  • Άριστα επικοινωνιακά προσόντα και διαπροσωπικές δεξιότητες
  • Αφοσίωση στην ομάδα & έντονο ομαδικό πνεύμα.

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Παροχή Διαμονής & διατροφής
  • Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτική μακρόχρονης συνεργασίας