Η αγγελία εργασίας έχει λήξει
Περιγραφή
Ο
όμιλος Sede στη
Θεσσαλονίκη αναζητεί
Ρεσεψιονίστ - υποδοχή καταστημάτων - πολυχώρων ομορφιάς.
Ο υποψήφιος είναι υπεύθυνος για την: - Yποδοχή και εξυπηρέτηση των πελατών
- Διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου
- Έκδοση παραστατικών τιμολόγησης
- Διαχείριση και κατανομή του υπόλοιπου προσωπικού στις θέσεις εργασίας του με σκοπό την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών
- Για την εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος και την επίτευξη στόχων
Απαραίτητα Προσόντα
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση με ταυτόχρονη διεκπαιρέωση πολλαπλών ζητημάτων (multitasking)
- Γνώση διαχείρισης προγραμμάτων CRM (ιδανικά το Pylon της Epsilon Net)
- Διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες
- Επικοινωνιακός χαρακτήρας
- Ικανότητα εργασίας υπό πιεστικές συνθήκες
- Δυνατότητα Ευέλικτου Ωραρίου
- Παρατηρητικότητα, μεθοδικότητα και αποφασιστικότητα
Παροχές
- Σταθερός Μισθός
- Ασφάλιση
- Προοπτικές εξέλιξης σε έναν συνεχώς αναπτυσσόμενο όμιλο
- Συνεχής επιμόρφωση με εσωτερικά και εξωτερικά σεμινάρια