Η ICAP Outsourcing Solutions, ηγέτιδα στο τομέα της παροχής υπηρεσιών, αναζητά εργαζόμενους για το CONTACT CENTER για τη θέση του Εκπροσώπου Τεχνικής Υποστήριξης για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίου παρόχου στον τομέα των τηλεπικοινωνιών.
Αν ενδιαφέρεσαι να αναπτύξεις τις επικοινωνιακές σου δεξιότητες και να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης, τώρα σου δίνεται η δυνατότητα να ξεκινήσεις την καριέρα σου σε μία από τις κορυφαίες εταιρείες Τηλεπικοινωνιών.
Αρμοδιότητες:
- Τηλεφωνική υποστήριξη πελατών και επίλυση τεχνικών προβλημάτων σε πρώτο χρόνο
- Έλεγχος ορθής λειτουργίας τεχνικής φύσεως υπηρεσιών
- Ενημέρωση και καθοδήγηση συνδρομητών για την μέγιστη απόδοση των υπηρεσιών
- Διασφάλιση της ικανοποίησης των πελατών