Περιγραφή
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλου τραπεζικού οργανισμού, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Data Base Administrator
(Private & Personal Banking)
Περιγραφή Θέσης
• Ενημέρωση βάσης δεδομένων με στοιχεία τιμών προϊόντων και διενέργεια ελέγχου μεταβολών τιμών και αξιών αποτίμησης
• Συνεχής ενημέρωση χαρτοφυλακίων με στοιχεία συναλλαγών από αρχεία τρίτων συστημάτων
• Παραγωγή ad hoc αρχείων και reports
• Δημιουργία/άνοιγμα νέων προϊόντων
• Ενημέρωση χαρτοφυλακίων με στοιχεία Πελατών
• Δημιουργία και έλεγχος αρχείων
Απαραίτητα Προσόντα
• Πτυχίο ΤΕΙ / ΑΕΙ Οικονομικής κατεύθυνσης ή Πληροφορικής
• Ένα (1) - πέντε (5) έτη προϋπηρεσίας σε αντίστοιχους ρόλους
• Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Άριστη γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
• Γνώσεις προγραμματισμού επιθυμητές
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας & πελατοκεντρική αντίληψη
• Ομαδικό πνεύμα και κίνητρο
Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας