Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

19/3/2024

Έμπειρος Υπεύθυνος eShop / Καταστήματος - Εταιρία Gaming & Τεχνολογίας

Πωλήσεις Λιανικής - Merchandising

Πόλη ΤΟΥΜΠΑ - ΧΑΡΙΛΑΟΥ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Γενικό Λύκειο

Περιγραφή

Η εταιρεία μας, που δραστηριοποιείται στον κλάδο της Τεχνολογίας & του Gaming, επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό της έναν/μία Υπεύθυνο eShop/Καταστήματος. Αν τηρείτε τα παρακάτω, ελάτε να σας γνωρίσουμε.

Περιγραφή
Λόγω της δυναμικής ανάπτυξης της εταιρείας μας και των νέων προκλήσεων που συνδέονται με αυτήν, αναζητούμε έναν έμπειρο, παθιασμένο και ενεργητικό Manager που του αρέσει να δουλεύει με Πελάτες και ο όρος «δύσκολος πελάτης» δεν υπάρχει στο λεξικό του.

Ο επιτυχημένος υποψήφιος θα είναι πλήρως υπεύθυνος για την ικανοποίηση των πελατών, θα εκπληρώσει τους στόχους πωλήσεων και της κερδοφορίας και θα διαχειρίζεται αποτελεσματικά το προσωπικό, συμπεριλαμβανομένης της επίβλεψης της ομάδας.

Απαραίτητα Προσόντα

Αρμοδιότητες
  • Διαχείριση και έλεγχος για την ορθή εκτέλεση των παραγγελιών του eshop Παραγγελίες (ιστοσελίδα, τηλέφωνο, email)
  • Εξασφάλιση υψηλού επιπέδου ικανοποίησης πελατών μέσω της άριστης εξυπηρέτησης πελατών και της βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών
  • Πλήρης κατανόηση και επιθυμία με την πολιτική του καταστήματος
  • Άνεση και αποτελεσματικότητα σε όλα τα ζητήματα που προκύπτουν από το προσωπικό ή τους πελάτες (προβληματισμοί, παράπονα, αρνητικά σχόλια κ.λπ.)
  • Ευθύνη για την επίτευξη των στόχων πωλήσεων και την εφαρμογή οδηγιών της εταιρείας
  • Πλήρης επίβλεψη της ομάδας πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένης της οικοδόμησης, της εκπαίδευσης, της καθοδήγησης και της παροχής σχόλιων στην ομάδα πωλήσεων.
  • Να είστε ένα λαμπρό παράδειγμα καλής συμπεριφοράς και υψηλών επιδόσεων για την υπόλοιπη ομάδα
  • Πρόσθετα καθήκοντα υπεύθυνο φυσικούκαταστήματος

Απαιτήσεις

Ο/η Υπεύθυνος που θα στελεχώσει την εταιρεία μας θα πρέπει να διαθέτει:

  • Εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 2-3 έτη (κατά προτίμηση eshop και τηλεφωνικά κέντρα)
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες τόσο με τους πελάτες όσο και με τους υπαλλήλους του καταστήματος
  • Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και ηγετικές ικανότητες
  • Ικανότητα εργασίας σε απαιτητικό περιβάλλον
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Άριστη γνώση αγγλικών, MS Office, e-banking και Η/Υ
  • Πολύ καλή γνώση και προσωπικό ενδιαφέρον των προϊόντων της εταιρείας
  • Ένα αποδεδειγμένο ιστορικό διαχείρισης ανθρώπων και ηγεσίας
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες,
  • Ευέλικτο και επιδεικτικό πρωτοβουλίας με ελάχιστη καθοδήγηση, λήψη γρήγορων ενεργειών
  • Άριστες δεξιότητες σχεδιασμού και οργάνωσης
  • Αποδεδειγμένη ικανότητα να επιλύει ανεξάρτητα από μέτρια έως πολύπλοκα ζητήματα που μπορεί να προκύψουν