Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
28/04/2024

Υπεύθυνος/η Διαχείρισης Διακίνησης - Τμήμα Backoffice Συνεργατών

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΑΧΑΡΝΕΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Η Serviceworld κατέχει μία πολύχρονη και σημαντική θέση στην Ελληνική αγορά επισκευής οικιακών συσκευών με διάθεση να συμβαδίζει με τις ανάγκες των πελατών της, παρέχοντας ποιοτικές υπηρεσίες.

Για τους Συνεργάτες μας Candy, Hoover,Haier, AEG Electrolux Zanussi , Philco, Delonghi, Kenwood, Braun, Hendi, 11888 (OTE) αποτελούμε το μεγαλύτερο εξουσιοδοτημένο κέντρο τεχνικής υποστήριξης με το χαρτοφυλάκιο των συνεργατών μας να περιλαμβάνει και τις μεγαλύτερες αλυσίδες Retail όπως Κωτσόβολος, Πλαίσιο, Public, και Ikea (Ηλεκτρικές Συσκευές).
Οι υπηρεσίες της Serviceworld περιλαμβάνουν διαδικασίες επικοινωνίας με πελάτες και τεχνικούς, την οργάνωση των επισκέψεων των τεχνικών και φυσικά την επισκευή και συντήρηση συσκευών.

Στο πλαίσιο της ανάπτυξής μας θα προχωρήσουμε στην πρόσληψη υποψηφίου/ας για το τμήμα Διακίνησης - Backoffice Συνεργατών.

Ο/Η υποψήφιος/α συνάδελφος θα πρέπει να διαχειρίζεται σε καθημερινή βάση με ακρίβεια, επιμέλεια και ευγένεια τις ακόλουθες διαδικασίες:

  • Δημιουργία Routing - δρομολογίων παραδόσεων-παραλαβών συσκευών απο και προς επισκευή για την υπηρεσία Home Collect που αφορά πελάτες λιανικής
  • Έκδοση, αυστηρή διαχείριση συναφών φορολογικών και λογιστικών παραστατικών (Δελτία Αποστολής, Τιμολόγια, κ.α.)
  • Επικοινωνία / Διαχείριση πρακτορείων για παραλαβές - παραδόσεις εκτός Αθηνών, καθώς και με το Πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών χονδρικής.
  • Τακτικούς και περιοδικούς ελέγχους για την ορθή τήρηση αποθεμάτων συσκευών στους αντίστοιχους αποθηκευτικούς χώρους.
  • Αλληλεπίδραση με τα εσωτερικά τμήματα (Ανταλλακτικά, Logistics, Εξυπηρέτηση Πελατών) με σκοπό την αποτελεσματική και φιλική εξυπηρέτηση των πελατών
  • Καταχώρηση όλων των κινήσεων στο ERP και CRM

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 1 (ενός) έτους
  • Κάτοχος πτυχίου ΤΕΙ ή άλλης σχετικής κατεύθυνσης
  • Γνώση Λεκανοπεδίου Αττικής για τη βέλτιστη έκδοση δρομολογίων
  • Άριστη γνώση προγραμμάτων Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook) , Εξοικείωση με ERP
  • Άριστη γνώση και χρήση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας ,

Παροχές

  • Σύγχρονο, μοντέρνο και φιλόξενο περιβάλλον εργασίας ,
  • Ωράριο Εργασίας Δευτέρα – Παρασκευή 08:00-16:00
  • Πλήρης Ασφαλιστική Κάλυψη,
  • Ανταγωνιστικός μισθός και bonus παραγωγικότητας αναλόγως του προφίλ
  • Συνεχής Εκπαίδευση , Προοπτικές εξέλιξης σε μια αγορά γεμάτη προκλήσεις

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.