Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
21/11/2025

Υπάλληλος Operation & Customer Service

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Η Roussakis Supplies, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες και πιο αναγνωρίσιμες εταιρείες στον κλάδο της βιομηχανίας, της ναυτιλίας και του τεχνικού εξοπλισμού, με παρουσία 70+ ετών και συνεχείς επεκτάσεις σε εγκαταστάσεις, εξοπλισμό και υπηρεσίες, αναζητά Υπάλληλο Operation & Customer Service για το κατάστημά της στον Ασπρόπυργο.

Κύριες Δραστηριότητες:

  • Διαχείριση & παρακολούθηση παραγγελιών (order handling)
  • Follow-up προσφορών & πελατών για εξασφάλιση ορθής ροής εργασίας
  • Οργάνωση ραντεβού και συντονισμός με υπάρχοντες και νέους πελάτες
  • Επικοινωνία με προμηθευτές και συνεργάτες
  • Παρακολούθηση διαθεσιμοτήτων, παραδόσεων και τιμοκαταλόγων
  • Υποστήριξη του τμήματος πωλήσεων & των καθημερινών λειτουργιών (operations)
  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών και επίλυση θεμάτων εξυπηρέτησης
  • Συμμετοχή στην οργάνωση της αποθήκης και της συνολικής ροής εργασιών όπου απαιτείται

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος Λυκείου
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
  • Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση (Customer Service, Back Office, Operations)
  • Πολύ καλή γνώση MS Office 365 και εξοικείωση με ERP συστήματα
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά & προφορικά)
  • Άριστες επικοινωνιακές, οργανωτικές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ευχέρεια λόγου σε προφορικό και γραπτό επίπεδο
  • Αν ο υποψήφιος έχει εργαστεί στον κλάδο (εργαλεία, τεχνικά είδη, βιομηχανία, ναυτιλία) θεωρείται σημαντικό πρόσθετο προσόν
  • Σε αντίθετη περίπτωση, θα υπάρξει σταδιακή εκπαίδευση σε προϊόντα, διαδικασίες & εργαλεία
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)

Παροχές

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Πλήρη απασχόληση, αορίστου χρόνου
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης σε έναν από τους μεγαλύτερους και διαρκώς αναπτυσσόμενους ομίλους του κλάδου
  • Συνεχή εκπαίδευση σε τεχνικά προϊόντα, διαδικασίες & customer communication
  • Σύγχρονο, δυναμικό & οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον
  • Εταιρεία που επενδύει συνεχώς σε νέες εγκαταστάσεις, εξοπλισμό & τεχνολογία, ώστε να διευκολύνει την καθημερινή εργασία των υπαλλήλων
  • Προοπτική εξέλιξης σε πιο senior θέσεις (Sales Support, Key Accounts, Operations Coordination)
  • Ωράριο εργασίας: 08:00 – 16:00

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.