Ο/Η Branch Coordinator είναι το πρώτο σημείο επαφής του πελάτη με την εταιρεία μας. Τα βασικά καθήκοντα ενός/μίας Branch coordinator περιλαμβάνουν την υποστήριξη του πελατολογίου του Κέντρου Ακοής, διασφαλίζοντας την πληρότητα του προγράμματος των Ειδικών με ραντεβού. Υπεύθυνος/η για την δημιουργία επικοινωνιακών σχέσεων με την τοπική αγορά, την διατήρηση της σωστής εικόνας του Κέντρου Ακοής, καθώς και για τη συνεχή βελτίωση των σχέσεων της εταιρίας με υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες.
Κύριες Αρμοδιότητες
Υποδοχή και εξυπηρέτηση επισκεπτών σύμφωνα με τα προγραμματισμένα ραντεβού και τις εξατομικευμένες ανάγκες τους
Παρακολούθηση της ορθής εφαρμογής των διαδικασιών και των εσωτερικών πρωτοκόλλων, με στόχο την ποιοτική ολοκλήρωσή τους
Τήρηση και επικαιροποίηση αρχείων και αναφορών προς τη διοίκηση
Συνεργασία με το τμήμα Marketing για την υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών ευαισθητοποίησης της κοινότητας σχετικά με τις δυσκολίες ακοής
Ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με την τοπική κοινωνία με σκοπό την ενδεχόμενη συνεργαρία
Δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες και αύξηση του πελατολογίου μέσω συστάσεων
Διαχείριση τηλεφωνικών επικοινωνιών (εξερχόμενων και εισερχόμενων) με επαγγελματισμό με σκοπό την διαρκή υποστήριξη των υπάρχοντων και δυνητικών πελατών
Παροχή βασικής τεχνικής υποστήριξης στους πελάτες, όταν αυτό είναι εφικτό και απαραίτητο